Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenkt deg en eller flere kjoler fra Tulip og Tatamo?
Ja de er kjempefine og jeg kunne tenkt meg mange av dem! 82 39,42%
Ja de er ok, men ikke verdt pengene. 38 18,27%
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si. 37 17,79%
Nei de passer ikke min aldersgruppe! 13 6,25%
Nei, de er rett og slett ikke fine! 14 6,73%
Jeg har aldri hørt om disse merkene 24 11,54%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 20:12   #81
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg har en pen legg. Det er da noe.

Du kan jo stå på en fot

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:15   #82
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare én?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:19   #83
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke hørt om merket før jeg da.
Men denne likte jeg.

Gammel 13-10-07, 20:34   #84
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror dette er sånt som jeg hadde kjøpt til datter 11 år, ikke noe for meg, om jeg ikke skulle brukt det på jobb i barnehagen en dag vi av en eller annen merkelig grunn skulle være inne.

Syns ikke det var kjerring, mer ungpike.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:36   #85
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Noe sånt kunne jeg godt gått på jobb i (er byråkrat).

Utrolig søte! Og litt tøft samtidig - med stripete strømpis!

Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:55   #86
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Bare én?

Åreknuter opererer ikke i par og derfor er den ene leggen lekker og smekker og den andre 5 cm tykkere og ruglete.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 20:55   #87
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Du kan jo stå på en fot

Gofoten.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:39   #88
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Noen som veit prisene på disse kjolene? Sammenlignet med Odd Molly f.eks. *nysgjerrig*

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:42   #89
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes de er flotte, men ikke 2000-kronersflotte.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:43   #90
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Noen som veit prisene på disse kjolene? Sammenlignet med Odd Molly f.eks. *nysgjerrig*

Rundt 2000 leste jeg på første side.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:43   #91
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Det finner du tidligere i tråden. De fleste jeg har sett, koster i overkant av 2000. Jeg synes ikke det er så aller verst når man tar med i betraktningen at hver kjole er unik, i motsetning til Odd Molly. (Og jeg er gnien, altså. )

Gammel 13-10-07, 21:52   #92
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det finner du tidligere i tråden. De fleste jeg har sett, koster i overkant av 2000. Jeg synes ikke det er så aller verst når man tar med i betraktningen at hver kjole er unik, i motsetning til Odd Molly. (Og jeg er gnien, altså. )

Jeg har inntrykk av at gniene mennesker kjøper få men gjerne dyre plagg .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:37   #93
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har inntrykk av at gniene mennesker kjøper få men gjerne dyre plagg .

Å nei da, mange, men billige. Og noen få dyrere på toppen, men aldri så dyrt som dette foreløpig. Jeg har for øvrig merket meg at her inne er det OK å handle masse klær, så lenge man kjøper dyrt.

Gammel 13-10-07, 22:38   #94
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke dyrt med 2000 kr. for en kjole som det bare finnes én av.
Det finnes nok av masseproduserte merkeklær som er langt dyrere.

Gammel 13-10-07, 22:40   #95
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å nei da, mange, men billige. Og noen få dyrere på toppen, men aldri så dyrt som dette foreløpig. Jeg har for øvrig merket meg at her inne er det OK å handle masse klær, så lenge man kjøper dyrt.

Jeg er det motsatte av gnien (dvs raus og sløsete) men jeg kjøper også mange men billig (hvertfall inntill jeg begynte å frekventere dette forumet ).

Gammel 14-10-07, 00:37   #96
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er ikke dyrt med 2000 kr. for en kjole som det bare finnes én av.
Det finnes nok av masseproduserte merkeklær som er langt dyrere.

Det er kanskje ikke dyrt med tanke på at designeren og syeren skal ha betalt for jobben, samt at stoffet koster penger også, men mange penger for et enkelt plagg er det. Veldig mange penger. Jeg kan tenke meg veldig få plagg som er verdt så mye.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 04:23   #97
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker denne fasongen på kjoler, men hvis de hadde vært ensfarget ville de vært mye finere. Detaljene blir liksom en yngre variant av "flagrende lilla gevanter-stilen" som ikke er helt meg. Jeg faller heller ikke for småpikestylingen på bildene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 04:49   #98
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Gammel 14-10-07, 13:34   #99
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kan tenke meg veldig få plagg som er verdt så mye.

Enig! Tulip og Tatamo-kjolene er vel de første plaggene hittil for meg (bortsett fra spesielle ting som uteplagg, bunad mm).

Gammel 14-10-07, 14:32   #100
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Disse kjolene liker ikke jeg

Sier det samme

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.