|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: En trist observasjon ...Him: Jeg skjønner også at man gjerne engasjerer seg mer i ting som ligger nær ens hjerte/man har erfaring fra. Men det jeg (og andre) prøver å si er at her går det ikke på om gutten var overvektig eller ikke. Det går på en holdning som lyser ut av Hovedinnlegget. En slags forakt. Det er trist. Om hun hadde uttalt seg på samme måte om et homofilt par som kysset på åpen gate, en dame med kort skjørt, eller et eller annet annet, så hadde jeg syntes det var en nedlatende, dømmende tone i innlegget hennes da også. Og jeg er verken en homofil som kysser på åpen gate eller en dame som kler seg i kort skjørt.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: En trist observasjon ...
Hva om du mistolker hennes baktanker med innlegget og det hun prøver å si? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
HI skriver: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Og igjen; hvordan vet hun at han ikke nyter det?
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Så flott at du tar ansvar for dine barn. Tror du de som reagerer på dette innlegget ikke gjør det?
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Jeg er enig i at det er idiotisk å sette opp slike ting som HI gjør, fordi det går på en spesifikk opplevelse som hun hadde. Jeg synes slike ting er verdiløse å diskutere, fordi man egentlig har alt for lite informasjon til å faktisk gjøre det.
Jeg oppfattet henne ikke dithen. Jeg oppfattet hanne dithen at hun mener det samme som meg (og som det jeg har prøvd å formulere i forrige innlegg). Men jeg kan selvfølgelig ta feil.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 14-10-07 kl 21:11. Årsak: refererte til feil plass. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg nevnte ikke homofili som "samme sak" Jeg sa at om HI hadde uttalt seg med samme type forakt ovenfor en slik hendelse så hadde jeg reagert da også. Jeg har ikke sagt noe om "å tenke sitt", har jeg det da?
Ja, jeg gjør aldri det, så da må det være du.
|
|
|
#10 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg skulle ønske dette gjaldt meg. Og stort sett mener jeg at jeg ser individer uten å granske detaljer ved utseendet; det være seg barn eller voksne. Men jeg innrømmer at dersom noe faller langt utenfor normalen, så legger jeg merke til det.
|
|
|
#11 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg oppfattet Muad'Dib på samme måte som him, og ble litt overrasket over de krasse reaksjonene.
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#15 |
|
saftig
|
Godt poeng!
|
|
|
#16 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En trist observasjon ...Jeg blir rimelig oppgitt når det å selv ha personlig erfaring med noe nesten automatisk skal gjøre en til et inhabilt menneske som kun diskuterer uten kontroll på egne følelser og evne til å skjønne at egne opplevelser ikke er den eneste sannheten.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Jepp, jeg er helt enig med deg her, kie! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Originala
|
Enig, Kie! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: En trist observasjon ...Jeg blir matt av slike innlegg som så mange andre. Jeg har møtt slike holdninger så mange ganger som overvektig, en sterk forakt og avsky når jeg spiser. At den sjokoladen vedkommende så meg spise var den første på tre uker har naturligvis ingenting å si.
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Helt enig!
|
![]() |
|