|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi pleier vanligvis å feire hjemme hos oss selv, men i år skal vi til svigermor med mann i Bergen.
![]() |
#82 |
awesom
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Julaften i Shanghai, nyttårsaften i Phuket.
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år skal vi feire hjemme hos oss, for nå har vi endelig stort nok hus! |
![]() |
![]() |
#86 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år er det Island jul
![]() |
#87 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Skal feire min første jul uten mine foreldre
![]() |
#88 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi feirer hjemme hos oss selv. Vanligvis uten noen andre enn oss selv. Startet med det i 2000, men har hatt 2 unntak på veien. I fjor var det grunnet oppussing. Men i år er det oss selv igjen. Liker det veldig godt. Mulig svigermor kommer reisende, men det er ikke avklart. Hun bor så langt unna. Det er heller ikke noe prekert savn. Hadde nok vært annerledes om man bodde i samme by, og julefeiring sammen ikke innebar så lang reising og å måtte bo oppå hverandre. At man dro på julebesøk noen timer og så hjem til seg selv igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal hjem til foreldrene mine. Søsteren min og hennes familie kommer også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år blir det nordnorsk jul hos mine foreldre. Gleder meg til snø og kulde (for det håper jeg inderlig, har aldri opplevd snøfri jul i nord). På kvelden kommer min farmor og farfar og feirer med oss. Tror barrna kommer til å storkose seg med beste- og oldeforeldre.
![]() |
#93 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire hjemme, og heldigvis er mannen min hjemme i år |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?
Sossiser - selvsagt! Godt å høre andre som har dette til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire annerledes jul i år.
![]() |
#96 |
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire hjemme. Om svigers kommer vet jeg ikke enda. De er velkomne om de har lyst. Hvis ikke blir det bare oss 5. Foreldrene mine kommer ikke hjem til Norge i jula i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|