|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Oi! Så spennende! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Jada jeg kjenner jo faktisk MANGE som er blitt innrøyka som foster da de lå i magen til sine mødre, men de er, tro det eller ei, helt friske. Men selv om de er friske, er vel alle enige om at røyking under svangerskapet faktisk øker sjansen for sykdom hos fosteret?
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Gravidemager og størrelse har jeg sluttet å kommentere/ snakke om. Det er like mange versjoner som det er gravide. Med storesøster ble jeg diger, og hadde en usannsynlig stor mengde fostervann, jordmoren lo litt av det underveis i fødselen. Med lillesøster kunne man knapt se jeg var gravid før i 7 mnd. I begge svangerskapene ble jeg utrolig lei av tilbakemeldinger som var sensasjonspreget: "Gud, du er jo diiiiiger!" eller "Er du sikker på at du er gravid, det ser jo ikke ut som du har noe som helst inni der! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?14 + 2 (15 + 2) og 16 + 5 (17 + 5) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Hei! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Det går over når babyen kommer ut, idakornelia.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?Nei, det går over når man har ått slanket seg så pass at man ikke ser ut som en badeball. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som har bilde av egen mage ca. 13 uker på vei?
|
![]() |
|
|