Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 20:44   #81
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)

Jeg har fått rød prikk fordi jeg synes at man ikke skal gamble med barnets helse og drikke i svangerskapet.

Jeg har fått rød prikk fordi jeg skrev at jeg synes at Paris Hilton stort sett bare hadde hatt bitchy uttrykk på de bildene jeg hadde sett henne på (da hadde jeg bare sett ett smilebilde, og resten var reklamebilder for briller og noe annet), og at jeg derfor ikke synes hun var noe særlig pen, for jeg synes utstrålingen har allermest å si på om noen er pene eller ikke.

Og så var det en som missforsto meg og oppdaget at jeg egentlig faktisk var enig med henne, så hun ventet med å slette seg fra NM kun for å opparbeide seg rettighet til å prikke meg igjen, så jeg fikk en grønn en for å gjøre opp.

Ellers, så har jeg fått to hevnprikker her inne på prikker jeg rødprikket for å trå over grenser, og to røde av Elin av uviss grunn.

Jeg rødprikker selv omtrent aldri.

Gammel 16-11-07, 20:45   #82
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Noen var rask til å svare på invitasjonen?

Jepp. Jeg la ut et lite agn og Pastill lot ikke vente på seg. Noe har man da lært av alle rødprikketråder.

Jeg har ikke hevnprikket.

Gammel 16-11-07, 20:47   #83
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har forresten aldri skjønt hvorfor det skal være så ille å hevnprikke.

Dersom jeg får en kommentar på en rød prikk i en heftig diskusjon, så ser jeg på det som en selvfølge å få fyre en rød en tilbake og svare på kommentaren.

Gammel 16-11-07, 20:47   #84
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Og så var det en som missforsto meg og oppdaget at jeg egentlig faktisk var enig med henne, så hun ventet med å slette seg fra NM kun for å opparbeide seg rettighet til å prikke meg igjen, så jeg fikk en grønn en for å gjøre opp.

Det kan man vel kalle å ta prikkesystemet høyst alvorlig.

Gammel 16-11-07, 20:49   #85
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Det var en alvorlig tid må vite. Ryktesystemet var nettopp kommet, og hun mottok en indignert PM fra meg om at hun hadde missforstått hele greien. Jeg synes det var en søt og hyggelig ting å gjøre. Og hun slettet seg med en gang etterpå også.

Gammel 16-11-07, 20:57   #86
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ei her inne som har rødprikket meg noen ganger med ekle og ganske så personlige karakteristikker av meg.... Det sier egentlig mest om henne. Utrolig hva slags person man blir i enkeltes øyne fordi man ikke er enig i en sak.... Det er nå så. Jeg har fått noen rødprikker ja i noen hete debatter, men jeg husker ikke fra hvem......og det betyr ikke noe.....

Jeg fikk en del rødprikker i kondomdebatten og jeg var både det ene og det andre..... Det ble litt teit. Jeg prøvde bare å lufte noen tanker, men endte opp med å ikke kjenne meg selv igjen gjennom enkeltes kommentarer..... hm...ja...jeg gidder egentlig ikke rippe opp i det. Glad jeg vet hvem jeg er

Rart at sååå mange husker de røde prikkene de har fått......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:01   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Rart at sååå mange husker de røde prikkene de har fått......

Jeg husker veldig mye av mye av det som har foregått her på forumet - tråder og formuleringer og anbefalinger og krangler og hvem som sa hva til hvem i hvilken sammenheng. De få røde prikkene jeg har fått og gitt tar bare opp en ganske liten del av den totale lagringsplassen som er avsatt til FP-relaterte ting.

Gammel 16-11-07, 21:01   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok. Nå må jeg bare si dette mens jeg fortsatt husker det, selv om det egentlig hører hjemme i "hvilke ord liker du ikke"-tråden.

Enkelte. "Enkelte forumbrukere".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:21   #89
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes man tar prikkesystemet seriøst når man er imot hevnprikking. En prikk er en prikk, så hvem bryr seg om hvilken sammenheng den blir avfyrt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:40   #90
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det var jo en glup samenligning. Om det stemmer vil jeg si "dom som et brø" er en GROV fornermelse mot gjærbakst av alle slag.

Så sant, så sant.

Gammel 16-11-07, 21:42   #91
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg har fått en på NM. Dersom jeg går tilbake til MSN-loggen min kan jeg sikkert finne det ut, jeg måtte frese litt til en venninne om det. Men jeg rakk ikke å hevnprikke, for NM hang...

Næh? Det sier du ikke!?

Har jeg aldri opplevd...

Gammel 16-11-07, 21:44   #92
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har selvsagt fått det siste ordet. Jeg er, tross alt, eldst.
Det er jo det vi gjør. Pastill outet hevnprikken min (og avslørte meg som hevnprikker ) i full offentlihet, and here we are.

Here we go again.

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Takk for oppdatering Liven.

Oppfølger pågår....

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Just did.

Yes, you did. Bitch!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Raudprikka du?

Visst pokker rødprikket hun, den lille smurfedropsen. (HA! Der fikk du den! )

Ja fy søren. Ser Liven danser på bordet her inne mens jeg ligger her syk og forsvarsløs.

Vel, nobel og edel som jeg er med de syke (er ikke sykepleier uten grunn), så skal jeg overse det siste tyttebæret og vende det andre kinnet til. (Enten det, eller så skal jeg hevnprikke. Må dele ut noen prikker først, før jeg får prikket Smurfedropsen på ny.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:46   #93
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har motatt kun en rødprikk, husker ikke hvem den er fra. Tror ikke jeg er spesielt spenstig i mine uttalelser. :kjedelig_grå_mus:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:47   #94
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, jeg får stort sett av Elin og Line.

Og jeg har fått av deg!

Men det er kanskje ikke akkurat prikker jeg husker best - men en litt tøff konflikt i en tråd kan sitte i litt.

Likevel ikke lenger enn at jeg mer enn gjerne er hjertens enig med en erkefiende i én tråd når vi møtes i en annen diskusjon.
Jeg er ikke langsint, så det å bære nag ligger ikke helt for meg.

Gammel 16-11-07, 22:08   #95
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp. Jeg la ut et lite agn og Pastill lot ikke vente på seg. Noe har man da lært av alle rødprikketråder.

Jeg biter ALLTID på.

Nei du har ikke hevnprikket. Edel er du.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:10   #96
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Visst pokker rødprikket hun, den lille smurfedropsen. (HA! Der fikk du den! )

Vel, nobel og edel som jeg er med de syke (er ikke sykepleier uten grunn), så skal jeg overse det siste tyttebæret og vende det andre kinnet til. (Enten det, eller så skal jeg hevnprikke. Må dele ut noen prikker først, før jeg får prikket Smurfedropsen på ny.)

Men jeg ble ikke sitert da. Så du kommer deg!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:14   #97
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg ble ikke sitert da. Så du kommer deg!

Pokker. Glemte sitatet. Here it is:
"Du er den kuleste og tøffeste på hele forumet. Heia Brann, heia Liverpool og her har du et tyttebær."

Takk, Pastill.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:16   #98
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Er det bare meg som er opptatt av poengsummen som følger prikkene?
Det verste med rødprikker er jo at poengsummen minker.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:17   #99
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pokker. Glemte sitatet. Here it is:
"Du er den kuleste og tøffeste på hele forumet. Heia Brann, heia Liverpool og her har du et tyttebær."

Takk, Pastill.

Dere er nå bra søte!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:22   #100
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Glemte å si at jeg legger stort sett fra meg det som har vært..... etter en diskusjon. Jeg er konsekvent i at når man diskuterer så er det SAK og i en tråd kan man være uenig, mens i en annen så er man enig. Jeg diskuterer for å lære litt om hva jeg mener om ting og samtidig får jeg utfordret mine meninger.

Om noen ikke mener det samme som meg så er det helt greit.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.