|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)
Here we go again.
Oppfølger pågår....
Yes, you did. Bitch!
Visst pokker rødprikket hun, den lille smurfedropsen. (HA! Der fikk du den!
Vel, nobel og edel som jeg er med de syke (er ikke sykepleier uten grunn), så skal jeg overse det siste tyttebæret og vende det andre kinnet til. (Enten det, eller så skal jeg hevnprikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)Det er ei her inne som har rødprikket meg noen ganger med ekle og ganske så personlige karakteristikker av meg.... Det sier egentlig mest om henne. Utrolig hva slags person man blir i enkeltes øyne fordi man ikke er enig i en sak.... Det er nå så. Jeg har fått noen rødprikker ja i noen hete debatter, men jeg husker ikke fra hvem......og det betyr ikke noe..... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Jeg husker veldig mye av mye av det som har foregått her på forumet - tråder og formuleringer og anbefalinger og krangler og hvem som sa hva til hvem i hvilken sammenheng. De få røde prikkene jeg har fått og gitt tar bare opp en ganske liten del av den totale lagringsplassen som er avsatt til FP-relaterte ting.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)Ok. Nå må jeg bare si dette mens jeg fortsatt husker det, selv om det egentlig hører hjemme i "hvilke ord liker du ikke"-tråden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)Glemte å si at jeg legger stort sett fra meg det som har vært..... etter en diskusjon. Jeg er konsekvent i at når man diskuterer så er det SAK og i en tråd kan man være uenig, mens i en annen så er man enig. Jeg diskuterer for å lære litt om hva jeg mener om ting og samtidig får jeg utfordret mine meninger. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Si at du er ironisk nå? Hevnprikking er patetisk. Det blir litt sånn faren min er sterkere enn faren din.
Jeg gjør. En prikk bør gis på riktig grunnlag. Hevnprikking og prikking med stygge kommentarer er lavmåls og forteller meg ganske mye om personen.
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Hva er riktig grunnlag? Jeg synes godt at man kan prikke utover den vanlige "er du positiv eller negativ til blablabla". |
|
|
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Jeg syns det er barnslig å hevnprikke. Enkelt og greit. Du er i din fulle rett til å være uenig.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Jeg er ikke så sikker på at jeg ville oppfattet :"idiot" eller "ditt mehe, du skjønner ikke en dritt", "dust" og lignende som forklarende kommentarer akkurat...? |
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
Jo, absolutt. Jeg har fått en del sånne også ( |
|
|
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Kaller du hevnprikkere patetiske og lavmåls?!
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)Tenk, denne tråden hadde vært slettet rett etter fødselen hvis den hadde vært på NM. |
|
|
|
#19 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)Jeg har fått en rødprikk |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)Here we go again.
|
![]() |
|
|