|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg har en avslappet påkledning både ute og inne. Den største forskjellen er vel at jeg tar av meg sokkene inne. Jeg går stort sett barbeint inne, uansett årstid.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?
Samme her. Og så tar jeg ikke alltid på meg øredobber når jeg er hjemme, men det gjør jeg alltid når jeg skal ut - det er en del av "gjøre meg ferdig på badet før jeg går"-ritualet.
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Løstsittende tøy, og null sminke. Håret blir fort gredd gjennom, og kanskje satt opp i en hestehale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Da kler jeg mer slik som jeg går til vanlig, og tar på meg litt mascara. Altså ikke den store forskjellen på på om jeg bare er hjemme eller om jeg skal utforbi døra.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Akkurat nå går jeg i en deilig fleecemorgenkåpe, men ellers er jeg så strålende fornøyd med å komme inn i jeansene mine igjen at jeg flekker på meg dem uansett.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg kan godt gå i kosetøy hele dagen, til og med uten bh -- noe jeg absolutt ikke bør gjøre |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
By the Sea
|
Denne må jeg bare skrive under på!
![]() |
#9 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg kler meg i helt normale klær hjemme. Sminker meg kanskje ikke, men det gjør jeg ikke så mye til vanlig heller. Litt mascara og eyeliner, lipgloss.
![]() |
#10 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Ettersom jeg må være såpass striglet på jobb, er det deilig å dasse rundt hjemme i kosebukse og t-skjorte.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg ser nok noenlunde likedan ut som jeg gjør ute, jeg tenker som så at jeg vil da se likedan ut for mann og barn som for andre mennesker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Et typisk hjemmeantrekke er en hverdagskjole/tunika, tights/leggings, strømper, skjerf. Det skifter jeg til når jeg kommer fra jobb også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Hm. I dag har jeg på full velourdress, stikk i strid med tidligere antagelser. Jeg velger å tro at det er fordi jeg ikke har dusjet enda, og dermed ikke egentlig stått opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Når man ikke har dusjet, kan man ha på seg hva man vil. :åpplyser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Går alltid med pysjbukse hjemme, også en singlet eller genser hvis det er kaldt.
![]() |
|
|