|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smaker du ikke på?
Vegemite er noe brunt kliss som er lagd av gjærekstrakt - av rester fra ølbrygging. Jeg har levd tett innpå folk som elsker klisset, men jeg klarte aldri å få meg til å smake. Australiere kan ikke leve uten det. I England har man noe tilsvarende som heter marmite, tror jeg.
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Åh det greiene som bare smaker salt?
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smaker du ikke på?Vegemite smaker ikke godt! Mannen likte det, da. Han spiste brød med vegemite til frokost hver dag i flere måneder.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hva smaker du ikke på?Sånn rent bortsett fra eksotiske ting som larver og kakerlakker, dreier det seg stort sett om banan og ting som inneholder banan, samt rakfisk. Ellers er jeg villig til å smake på det aller meste.
|
|
|
#5 |
|
*_*
|
Sv: Hva smaker du ikke på?Tror jeg hadde fått store problemer med å smake om jeg ble servert hund eller katt selv om det sikkert smaker godt. Har jo smakt kanin og det blir litt samme greia (spise søte, små kjæledyr), men likevel.
|
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke bare lukta som er ekkel? Smakte den så vondt også?
|
|
|
#8 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smaker du ikke på?Morkake fra dyr kunne jeg vel alltids smakt på hvis det var noens nasjonalrett, men kannibalisme driver vi lite med her, det begrenser seg til litt neglebiting foran krimmen.
|
![]() |
|
|