|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?All sympati, Maz. Jeg er et stort barn når det gjelder gaver, og det skjønte mannen ganske tidlig. I vårt tilfelle var det enklere for ham å bli flink med gaver (noe han ikke var i utgangspunktet) enn det var for meg å lære å være overbærende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Det må ha vært den julen da jeg fikk ikke mindre enn FEM smørbrødgriller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
Jeg trenger ikke sympati lenger. Jeg var også et stort barn mtp gaver. Men så oppdaget jeg "balle-taket" dette ga meg. Og innså at det ble langt værre når han ble krampete.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?En venninne gav alle venninnene sine en stein, som hun hadde tegnet på med tusj. Vi var vel ca 16 år, og steinen var type vanlig grå som hun hadde funnet i ei grøft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Det er fantastisk mye bra her! Jeg minnes en tråd Myggen startet i fjor eller noe sånt, med morsomme julegaver, og jeg har aldri ledd så mye av noe jeg leser på nett før.
![]() |
#86 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg må innrømme at jeg syntes det var litt rart det året jeg og mannen fikk en flaske shampo. På deling. Av hans foreldre...(som har god råd, og det var ingen spøk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
A friend with benefits
|
Var det alt?
![]() |
#88 |
By the Sea
|
![]() |
#89 |
I mål
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg husker godt det året bestemor blant annet gav hele familien (meg, min mann, min søster og min mor og far) hjemmestrikkede sokker. Det syntes hun var litt kjedelig så for å "pynte" litt på selve pakka hang hun på et lite kosedyr til hver og hevdet hun hadde valgt ut et kosedyr som lignet på mottakeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Utrolig morsom tråd
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Dette skjedde for ca 20 år siden. Faren min hadde fått en pappeske fra en forbindelse i Spania akkurat før jul, den var pakket inn i gråpapir. Han tok den med hjem og la den under juletreet. Det var jo opplagt at det var en kasse vin. Når han åpnet den på julaften så viste det seg å være postnummerkatalogene for Spania. Det hadde han visst glemt at han hadde spurt om å få en gang i oktober. Skuffelsen var meget stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Passiv
|
Jeg synes ikke noe om at de gjør forskjell. Mine foreldre gjør ikke det. |
![]() |
![]() |
#94 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Er "ingenting" en rar gave?
![]() |
#96 |
A friend with benefits
|
Kanskje dere luktet så fælt, at de følte de måtte gi dere et kraftig hint.
![]() |
#97 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Det året jeg fylte 14 fikk jeg en diger grønn trefrosk av min tante og onkel.
![]() |
#98 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Ikke så mange rare gaver, men i fjor eller i forfjor fikk jeg 3 ute/inne termometere... (av min bror, svigerfar og ene broren til mannen min)
![]() |
#99 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg husker spesielt et år jeg feiret sammen med svigermor og mannens onkel.
![]() |
![]() |
|
|