|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva er verst av normal fødsel og heavy omgangssjuke? | |||
| Definitivt verst å føde |
|
85 | 48,30% |
| Definitivt verst med omgangssjuke |
|
76 | 43,18% |
| Har aldri hatt omgangssjuke |
|
2 | 1,14% |
| Har kun hatt KS |
|
13 | 7,39% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva er verst; spy eller føde?
Jeg tror det er du som er lemfeldig. (for et idiotisk ord) Har du noen gang ikke vært i stand til å forlate bøtta/doen fordi hver minste bevegelse generer oppkast? Jeg kan love deg at det blir mer enn 15-20 minutter sammenlagt.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Jeg kan av naturlige årsaker ikke føde, og misunnelig er jeg definitivt ikke. Men omgangssyke kan jeg uttale meg om, og selv om det føles pyton når det står på, virket i alle fall fødelen jeg var med på 100 ganger verre. |
|
|
|
#3 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Jeg finner litt trøst i at jeg ikke er den eneste som spyr når jeg føder...
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjør jeg også
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Synd at du ikke vet noe om hvor flott det kan være.
|
|
|
#6 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Jeg har hatt både vanskelige og lette fødsler, og nå har jeg endelig latt være å spy på ca 15 timer.
|
|
|
#7 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Jeg hadde to raske og greie fødsler. Å spy er virkelig noe av det verste jeg veit. Men det å føde er dog verre enn å spy. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Rar sammenligning. Jeg hater virkelig å spy, og gjør ekstremt mye annet hvis jeg kan slippe. Men den første "fødselen" min med veer og spying sammen før akutt keisersnitt var mye værre.
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sammenligningen er fordi det faktisk er ganske mange som har uttalt at de heller vil føde enn å spy.
|
|
|
#12 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Spy er jo kjipt det, men jeg vil heller føde framfor migrene! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Tja.. Spy gjør jeg jo vesentlig oftere enn å føde da, nå om dagen gjør jeg visst begge deler.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, det var omtrent det samme jeg prøvde å si. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Æsj, hvorfor leste jeg her? Ble kvalm bare ved å lese om å spy.
|
|
|
#17 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Mine fødsler har vært langt mer behagelige enn en runde med omgangssyke. Selv mannens og storesøsters omgangssyke ville jeg byttet ut med fødsel. Hater å se/høre folk kaste opp, selv om det der og da går helt greit. Men det er kun fordi jeg må, og derfor bare kobler ut helt automatisk.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 31-12-07 kl 22:36. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Jeg foretrekker å føde fremfor å spy. Spysjuka er helt for jævlig. Spesielt fordi man ikke bare kan tenke på seg selv men prøve å vri hjernen om hvordan i all verden man skal klare å ta seg av barna på 2 og 4 år... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er verst; spy eller føde?Jeg spyr ytterst sjelden. Jeg gjorde det første gang jeg fødte, og forholdsvis hyppig i de 30 (!) første ukene av andre svangerskap. Ellers er omgangssyken noe som ikke skjer hos oss. :bank i bordet:
|
|
![]() |
|
|