|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Fornøyd
|
Sv: Tid og rutiner om morgenen?
Ja, herregud. Toer´n her kan finne på å sitte en time, han. Ener´n er noe kjappere, men en halvtime er liksom minimum.
|
|
|
#82 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Måtte bare |
|
|
|
|
|
#84 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Jeg synes ikke at unger som våkner 7.30 er morgenfugler, de har jo sovet lenge |
|
|
|
|
|
#85 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Unger som våkner 07.30 er ikke morgenfugler. I alle fall ikke i min verden. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
One of These Days
|
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Lillegutt våkner alt fra kl.05.30-kl.07.00. Vi står opp rundt kl.7. Dusjer, ordner oss, ordner ungene og ungene spiser frokost foran tv'n mens vi lager middagen og smører matpakke. Vi er ute av huset ca.07.45-07.55 og leverer i bhg. Jeg er på jobb mellom kl.8.15 og 8.30. Føler at det går veldig greit, selv om det er litt stress de dagene lillegutt ikke vil ha på seg klær eller spise frokost. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Neida, akkurat som hos oss.
|
|
|
#88 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Takk for mange gode svar. Etter å ha sett litt mer på rutinene ser jeg at å vekke ungene og å spise er det som stjeler tiden. I tillegg bruker storesøster mye tid på hår, påkledning etc og bli pottesur av å bli gjort oppmerksom på at vi har det travelt.
|
|
|
#89 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tid og rutiner om morgenen ?
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Vi bruker 1 time. Klokka ringer 6.30 og 7.30 går vi ut døren.
|
![]() |
|
|