|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Feber. En spleisegave fra begge barna, som de selv har jobbet med i 14 dager. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Først og fremst fikk jeg sove lenge. Og nå tar mannen med seg barna på besøk til besteforeldrene, slik at jeg får noen timer alene
|
|
|
#3 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?
Personlige gaver gir en helt spesielt varme
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Så ufattelig plagsomt for de av dere som bobler over av prinsipper og som tror at feiring og morsdag må innebære "kommersielt tull". Arket vesla tegnet på, hadde jeg kjøpt uansett, det samme med frokosten som stod ferdig på bordet. De ekstra timene i senga slapp jeg (de) å kjøpe.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Enig med Skremmern. Morsdagen ble "funnet opp" som en antikrigsdag under (eller rett etter) første verdenskrig. At handelsnæringen prøver å gjøre det til en kjøpefest er ingen grunn til ikke å gjøre noe hyggelig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk morsdagskort fra barnehagen, fikk sove til 10 og slapp å være med på middagsbesøk med svigermor så nå sitter jeg her alene og skal kose meg med å rette naturfagprøver. Deilig! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trøtt
|
Ja, sant. Jeg stod jo opp først i går. Da lillesøster sov til 09.15.
Ah, var det derfor det vanket blomster nå i ettermiddag? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk ikke bare en, men TO telefoner fra snuppa i syden..
|
|
|
#10 |
|
seru
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Så fine gaver da! Vi har ingen tradisjon på gaver, men jeg fikk influensa og to vaffelplater i en pose som vesla hadde tatt med seg fra farmor og farfar.
Sist redigert av Siri : 10-02-08 kl 20:28. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva fikk du til morsdagen?har ingen tradisjon på å feire morsdag, men jeg fikk nå et hjemmelaget kort fra hver av ungene som jeg ble veldig glad for. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Vi feirer ikke mors/farsdag |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?I utgangspunktet var vel ikke dette handelstandens dag, men de har GJORT det til sin. Jeg er enig med dem som sier at det er da opp til den enkelte hva man gjør ut av det. At man markerer med en tegning og å få sove lenge er da bare oppkvikkende i en travel hverdag. Man MÅ ikke støtte handelstanden, det velger en helt selv. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Som de har gjort alt annet til sitt.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Her i huset er det bare meg og barna og hverken mors- eller farsdag har noen tradisjon hos oss. Jenta sov over hos en venninne - men eldstemann |
|
|
|
#18 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk kort som Lille har laget i bhg, i tillegg til et armbånd laget av malt makaroni og et malt bilde med malt pasta på. Det var så fine ting!
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Turbo hadde som vanlig laget kort i barnehagen. Og en hyggelig overraskelse.laget smykke til meg
|
|
|
|
#20 |
|
søt
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Fikk telefonsamtale fra min 4-åring som gratulerte meg med morsdagen.
|
![]() |
|
|