Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hytte!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du hytte eller tilgang til hytte?
Vi har hytte, både ved sjøen og på fjellet. 8 4,94%
Vi har hytte ved sjøen. 14 8,64%
Vi har hytte på fjellet. 21 12,96%
Vi har tilgang til hytte gjennom jobben 29 17,90%
Vi har ikkje, men mine foreldre har. Låner den. 46 28,40%
Vi har ikkje,men svigers har. Låner den. 39 24,07%
Vi har ikkje, men låner hytta til div. venner og slekt 9 5,56%
Vi har hytte, men bruker den aldri. 0 0%
Ikkje ti ville hester får meg til å ville investere i hytte. 16 9,88%
Har ikkje hytte, eller tilgang til hytte, men har så lyst på! 23 14,20%
Har altfor mange hytter, vi, og har lyst¨å kvitte oss med ei el. fleire av dei. 2 1,23%
Hytte, kva er det? Aldri hørt om! 2 1,23%
Annet! 11 6,79%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-08, 17:12   #81
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte!

Har ikke hytte, har ikke tilgang til hytte, men kunne godt tenke meg venner som kunne be meg med på hyttetur en gang i blant.

Men eie noe selv, nei, det kunne jeg ikke tenke meg. Åkei, hvis jeg hadde ubegrenset med penger og kunne betale andre for å holde oppsyn og utføre vedlikehold osv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 15:00   #82
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Svarte hytte både ved sjøen og på fjellet selv om det er samme hus det dreier seg om (1 km fra vannkanten, og vi ser den). Og ja, det er egentlig ikke en hytte, men et hus som ikke bebos til vanlig lenger. Ulempen er at det er 185 mil dit.

hilsen "vil ha venner med hytte nærme oss og som ber oss med på tur"

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 16:13   #83
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hytte ved sjøen som hører til hele slekta. Mor og henens mann har også hytte ved sjøen, men den hører egentlig til hans familie.
I tillegg har vi venner med hytte, samt en svigermor med nybygd hytte på fjellet.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 22:33   #84
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hytte på fjellet og vi er der så ofte vi kan. Storkoser oss .
Er også veldig slitne når helgene kommer, og derfor har vi vann, strøm, vaskemaskin osv....for at vi skal bruke tid på å slappe av og kose oss der, ikke bære vann, vente et døgn på at hytta skal bli varm.....Har også alt vi trenger av klær og utstyr der, og siden det vaskes der, så slipper vi (les: jeg )pakking/utpakking hver helg vi reiser. Langrennspor rett utenfor hytta, og 5 min til en fin, liten alpinbakke.
Elsker hytta vår vi

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 11:55   #85
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Savner et alternativ..... så jeg svarte annet...
Vi har hytte, men den er hverken ved sjøen eller på fjellet :-)

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 11:49   #86
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Har ikkje hytte, eller tilgang til hytte, men har så lyst på!

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 11:55   #87
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Mine foreldre har hytte, så vi låner den av og til Det blir helst på sommeren siden de bruker den selv stort sett hver helg, samt påsken.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 12:32   #88
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her deler sambos søskenbarn en hytte på fjellet.
De er 5 stk,så da blir det påske på fjellet hver 5.påske....

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 12:58   #89
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant ikke helt et alternativ som passer for oss. Vi har ikke hytte eller tilgang på hytte. Det hadde vært fint - jeg liker hyttelivet. Men vi har valgt å ikke investere i enda et sted som "skal" besøkes og vedlikeholdes nå. Vi har familie på to forskjellige steder, langt fra oss, og det er nok reising som det er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.