Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bonanza? Ser dere på det?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Ser du på Bonanza?
What?! Finnes det noen som ikke ser Bonanza, eller som ikke vet hva det er?? 4 5,56%
Ja, jeg ser på Bonanza, må få det med meg! 1 1,39%
Har hørt om det, men ser ikke på det (jeg er domm som et brø) 11 15,28%
Ser på det hvis det tilfeldigvis står på ... 16 22,22%
Bo-hva_har_du? 12 16,67%
Tam ta ta dam ta ta dam ta ta TA TAAAAA, Tam ta ta tam tam tam tam tam taaaam 28 38,89%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 09:51   #81
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bonanza? Ser dere på det?

Nei, jeg ser det ikke hvis det ikke tilfeldigvis står på.

Da nevøen min var baby skulle jeg passe ham et par timer mens foreldrene gjorde i stand dåpslokalet en ettermiddag. Hun hadde helt glemt å si hvor jeg fant MMEpulveret, og lillegutten ble ganske urolig etterhvert. Jeg gikk frem og tilbake, bysset og sang, men ingenting hjalp. I desperasjon begynnte jeg å synge du du du du du du du du duu Bonanzaaaaaa! Da ble han helt rolig, og bare kikket på meg og smilte. Etter det slo den sangen aldri feil. Hver gang jeg var på besøk der, og han ikke ville ro seg, så ble han overlevert til meg. Jeg bysset og sang Bonanza, og han sovna. Og som om ikke det var nok, så funka det på samme måte på lillebroren hans.

Nå får han enda en lillebror i mai, så det skal bli spennende å se om han reagerer på samme måte.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.