|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelvogn
Vi syklet 20 mil i sommer (fordelt på 4 etapper med flere dagers pause i mellom - halve Kystriksveien). Jeg hadde denne vognen med begge jentene oppi, mannen hadde en sykkelvogn fra XXL med all bagasjen og det gikk overraskende bra. Ingen av oss er noe særlig trente, så det ble litt tungt oppover, men ellers gikk det bra. Har ellers brukt den på småturer i Osloområdet og er superfornøyd. Pulken har vi bare brukt en gang, så den skal tas i bruk til påske.
|
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Sv: SykkelvognTakk for tipset om oppgradering av setet (får ikke prikket)
|
|
|
#3 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SykkelvognHar også bestilt ekstra sete. Topp service fra dem!
|
|
|
#4 |
|
inn i dimman
Vi fikk jo helårs sport fordi de ikke hadde vanlig helårs inne. Har aldri brukt joggehjulet, men har sett en del som bruker det vinterstid på vogna. Er nok lettere å komme seg frem i snøen hvis man benytter den som vogn.
|
|
|
#5 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: SykkelvognJeg tror de har blitt strengere med rabatter, dessverre.
|
|
|
#6 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: SykkelvognEhem... Jeg har et tips til hvordan få rabatt likevel... Kan ikke love noe altså, bare et forslag...
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: SykkelvognJeg lurer på en ting: Hvordan er det nye setet? Er det så mye bedre at det lønner seg å ta jobben med å sende en mail og spørre? Jeg synes sånt er litt pes men gjør det om det er lurt altså.
|
|
|
#8 |
|
Sv: SykkelvognDa har jeg fått det nye setet med plate i ryggen, men ble egentlig litt skuffet. Da lillebror skulle sove, ble det en knekk øverst over hodet. Han lå skikkelig ubekvemt og klarte ikke å sove. På det gamle setet var det to stenger på sidene, men jeg får ikke disse til å passe på det nye setet.
|
|
|
#9 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: SykkelvognLitt både og, mtp på den knekken øverst ja. Man må dra setet så langt fram man får det og stramme de reimene i ryggen helt til, da tror jeg det blir flatt i ryggen hele veien. Nesten iallfall... Jeg foreslo for Erik ifjor at de burde utforme putene litt annerledes: gjerne tykkere puter, med innsving der hodet skal treffe. Den stanga som er helt øverst er også irriterende, både med hjelm og når du legger ned setet litt for soving.
|
|
|
#10 |
|
inn i dimman
Sv: SykkelvognVi syns også det nye setet er litt både og mtp liggedelen, men nå er det ikke så ofte lenger at barna ligger i vognen. Må uansett skryte av servicen hos Nordic Cab. Det ene vinduet vårt ble ødelagt, en kjapp telefon, en MMS med bilde av skaden og helt ny sidedel på vei i posten
|
|
|
#11 |
|
|
![]() |