Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-08, 10:21   #81
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Det er 12564 stk som har etternavnet mitt, men 33 stk som heter akkurat det samme som meg, for-/etternavn.

Om jeg bytter til mannens når vi gifter oss blir det 1307 som har samme etternavn, og 3 eller færre med samme for-/etternavn.

Eldste har det samme etternevnet til faren, og selv om det er ett vanlig -sen etternavn, blir det 3 eller færre som har hele navnkombinasjonen.

Minsten deler navn med 4 andre.

Jeg er egentlig litt overrasket, jeg syns vi har ganske vanlige navn.

Gammel 17-02-08, 10:23   #82
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

68 som heter det samme som meg.
Mannens etternavn (som jeg har som mellomnavn) er det forøvrig 6809 som har som etternavn.

Gammel 17-02-08, 10:27   #83
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellom 10.000 og 11.000 har mitt etternavn.
Mellom 600 og 700 har pikenavnet mitt som etternavn.

Jeg droppet pikenavnet og har bare ett etternavn nå.

Gammel 17-02-08, 10:40   #84
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Det er rundt 450 som har samme etternavn som meg, og såvidt jeg vet bare jeg som heter akkurat min navnekombinasjon.

Det er 8 stk. som har mannens etternavn, men det er ikke et etternavn som kan videreføres, så verken jeg eller barna våre kommer til å ta det. Barna våre kommer til å dele etternavn med 66 og 450, men det vil bare være dem som har akkurat den navnekombinasjonen.

Sist redigert av Luftslottet : 18-02-08 kl 14:31.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 10:41   #85
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Jeg har hørt at det er på grunn av personvern jeg da, mulig det er flere grunner.

.

Helt riktig, det har med personvern å gjøre; at ikke noen skal bli så opphengt i at kanskje bare en til heter det samme som en selv, syke mennesker kan finne på å ha et ønske om å være den eneste?!...

Gammel 17-02-08, 10:56   #86
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

68 som heter det samme som meg.
Mannens etternavn (som jeg har som mellomnavn) er det forøvrig 6809 som har som etternavn.

Har du lagt til Lillebror i dette tallet her eller? I følge SSB så er det jo 6808.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 11:08   #87
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Det er 714 som har samme etternavn som meg.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 11:08   #88
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Har du lagt til Lillebror i dette tallet her eller? I følge SSB så er det jo 6808.

Jepp! - Måtte jo telle med han!

Gammel 17-02-08, 11:10   #89
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jepp! - Måtte jo telle med han!

Tenkte meg det.....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 11:22   #90
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før jeg giftet meg:

Det er 11675 som har xxx som etternavn.

Etter jeg giftet meg:

Det er 4 som har xxx som etternavn.(Meg, mannen og guttene våre.)

Sist redigert av Nabojenta : 17-02-08 kl 11:31.
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 11:27   #91
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg er ikke gift så jeg har fremdeles pikenavnet mitt,

Det er 18 innkludert meg som heter det

Gammel 17-02-08, 11:39   #92
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er 3, 2, 1 eller 0 som har *** som etternavn

Det er kun meg og mine 2 yngste barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 12:03   #93
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

342 har samme etternavn som meg. Pikenavnet mitt er det 901 som har.

Gammel 17-02-08, 12:24   #94
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

13324 har samme fornavn som meg.
717 samme etternavn, men 3-2-1 eller 0 som har samme fornavn, mellomnavn og ettenavn som meg.
Samme antall er det med pikenavnet mitt.

Gammel 17-02-08, 12:33   #95
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

85 stk som har samme etternavn som oss.
26 stk som har samme etternavn som mitt pikenavn som eg no har som mellomnavn.

Kun eg som har mitt fornavn og etternavn.

Gammel 17-02-08, 12:35   #96
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pikenavnet mitt er det drøye 800 som har. Mitt nåværende er det bare tohundreognoen som har. Min kombinasjon av fornavn og etternavn er det 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har.

Sist redigert av safran : 19-02-08 kl 18:19.
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 12:40   #97
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Pikenavnet mitt er det 787 som har.

Mitt nåværende etternavn er det 194 som heter.

Likte både pikenavnet mitt og mitt nye etternavn, men de passet ikke i kombinasjon, så jeg har bare mannens etternavn nå.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 12:43   #98
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg deler mitt nåværende etternavn med 128 andre. Pikenavnet mitt var vi 3239 som delte. (Nå bruker jeg dette som mellomnavn)

Ingen andre heter nøyaktig det samme som meg, mannen min eller veslemor .

Gammel 17-02-08, 12:49   #99
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

10 personer har samme etternavn som meg. Trenger egentlig ikke slå det opp for jeg har oversikt over de alle sammen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:32   #100
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Etternavnet jeg hadde før vi giftet oss var det kun min familie som har. Det samme gjelder etternavnet jeg tok etter mannen min. Kun min lille familie som har det.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
navn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.