Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 01:47   #1
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Den store parfymetråden

I kjøleskapet mitt står det nå;

DKNY Be delicious NY
Gucci Envy
Gucci Envy me
Og en hel haug med parfymer jeg egentlig ikke bruker lenger...

Ga nettopp bort den nye Calvin Klein. Den luktet godt på meg i jula, men nå stinker den.

Vurderer Chanel.No 5...

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 12:50   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har akkurat testet DKNY Be delicious, for den hørtes så god ut. Men den var ikke noe for meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:36   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som husker Giorgio Red, den eksisterte et år eller to på slutten av 80-tallet. Den var så innmari god, men fikk aldri kjøpt den.

Ellers brukte jeg følgende parfymer på 80-tallet:

Musk var min første parfyme. En liten flaske med Musk-olje. Dryppet bare litt bak hvert øre... 1984.
Le Jardin, både den hvite og den svarte. Den svarte egnet seg best til fest. 1985-86.
Chanel no 19 - den var jeg veldig glad i, 1985-86.
Lou Lou, æsj den var tung og søt. Eide den vel kanskje aldri selv.
Alexandra spraydeodorant ble iblant brukt over hele meg.... Med sånn frotté-fløyel uten på flaska, og gull/sølvkork...
Date-parfymene ble flittig brukt. Det var vel Eau de Cologne...Billig for en skoleelev som bodde på hybel.
Armani-parfymen var kjempegod, sort etikette tror jeg.
Sunflowers brukte jeg en sommer. God der og da, men litt for sterk igrunn.
Giorgio Armani, den gule - fikk veldig mange lukte-komplimenter for den!
Cloè brukte jeg litt i 1987, men bare deodoranten. Syns parfymen ble for sterk.
Paris var kjempegod i 1990.
Vanderbilt ble også hyppig brukt et år.... Nå er det jo bare gæmliser som bruker den!
White Linen brukte jeg i 1986, den var nydelig, men så knuste jeg flaska i vasken på badet. Da luktet det litt for mye White Linen på badet noen uker fremover...
Tresôr var nydelig i 1989-90.

Guri, det ble ganske mange. Var ikke særlig trofast mot parfymene mine, det har jeg igrunn aldri vært.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:26   #4
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Akkurat nå har jeg City Glam fra Armani og en Versace Baby Rose Jeans.
Liker Estee Lauder sine parfymer, Dior sin J'dore (hvordan skrives det?) og en lilla Georgio...

Gammel 13-01-07, 22:48   #5
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg var i spania nettopp, og kjøpte med meg "Be delicious" fra DKNY.

Nå ønsker jeg meg "The one" (husker ikke helt hvilket merke) og Hugo Boss sin "Femme".

Men jeg har fortsatt rester av de andre jeg har i kjøleskapet, så kommer nok til å vente til de er brukt opp.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 11:08   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Dolce & Gabana har The One! Den lukter også skikkelig godt, ihvertfall på meg da!

Gammel 22-01-07, 23:34   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde med meg følgende hjem fra ferie:

La Praire: Silver Rain
Lacoste: Inspiration
Clarins: Amour tojour
C. Klein: Eternity Moment
D&G: Den orginale (rød) (Denne har jeg hatt før, men ikke brukt på noen år, fant den i 25 ml og da er det greit å prøve den igjen.)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 14:29   #8
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg fikk plutselig Calvin Klein sin Eternity moment som velkomstgave for å ha abonnert på woman, men har ikke åpnet den. Vet ikke om jeg skal beholde den selv eller gi den bort i gave.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 08:53   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok fram en parfyme jeg ikke hadde brukt på lenge, Armani She. Plutselig var den bare deilig!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:40   #10
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg skifter mellom DKNYs Be Delicious og Energizing Fragrance av Shiseido. Sistnevnte er det knapt noen som har hørt om har jeg følelsen av, men den er veldig god.

Fikk forresten D&G Feminine til jul. Den var definitivt ikke meg; lukter som Wunderbaum (i allefall på meg).

Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:43   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker man CK one fremdeles, altså? Jeg digger den lukten, den er jo litt mann også. Mannelukter lukter best.

Jeg har bare to parfymer, som jeg aldri bruker. En eller annen dameflaske, Jean Paul? Og så en som jeg tror heter Beautiful. Rosa greie.

Gammel 10-03-07, 00:56   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du burde jo bruke Ô de Lancome - den lukter sitron!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 01:08   #13
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og så en som jeg tror heter Beautiful. Rosa greie.

Den hørtes jo ut til å være skikkelig deg

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 01:11   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Den hørtes jo ut til å være skikkelig deg

Den var en gave. Men den lukter ikke så verst.

Gammel 10-03-07, 14:08   #15
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Noen fler som kan fortelle litt om parfymene fra Clean?

Gammel 10-03-07, 21:25   #16
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og lurer fælt på Clean. Hvor kjøper man disse, og er de noe gode egentlig . Har ellers kjøpt Stella sin nyeste (McCartney), noe med nr 2. Jah, god til å forklare.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:57   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg liker kun fersk sitron.

Gammel 11-03-07, 18:25   #18
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Escada, Margaretha Ley. Har brukt mange andre parfymer, men det er alltid når jeg har på meg Escada at jeg får høre at jeg lukter godt. Så da er i grunnen valget enkelt

Gammel 02-04-07, 13:07   #19
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, har for tiden en Naomi C - lukter godt, synes jeg.

Bruker ikke så altfor mye parfyme, så jeg holder meg til en eller to om gangen

Gammel 02-04-07, 13:12   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte nylig den nyeste til Armani, Remix hter den
Kjempegod

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.