Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lyst på baby?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 21:10   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyst på baby?

Går det an å se denne dokumentaren på nett eller noe? *vil se*

Gammel 22-06-08, 21:12   #82
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg fikk ikke med meg mer enn et minutt eller noe sånt, men; "Det er så fint å kunne bruke pengene på dette, istedenfor å kaste pengene ut av vinduet!". Eh, jeg tror kanskje jeg ville synes det å fysisk kaste pengene ut av vinduet hadde vært litt mer sjarmerende.

Så enig så enig! Kikket innom og ble både trist og skremt.

Typisk at TvNorge sender en slik dokumentar da....grei underholdningsverdi men ikke stort mer.

Gammel 22-06-08, 21:14   #83
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Dette blir alt alt alt for sært for meg.
Men dukkene er utrolig forseggjorte.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:17   #84
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Men å ha en så liten baby i en fremmovervendt stol, det har de ingen skrupler med? Tsk tsk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:18   #85
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Var litt enig med mannen til hun med Harry.

Gammel 22-06-08, 21:18   #86
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men å ha en så liten baby i en fremmovervendt stol, det har de ingen skrupler med? Tsk tsk.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:19   #87
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Var litt enig med mannen til hun med Harry.

Jeg sa nøyaktig det samme rett før han sa det.

Gammel 22-06-08, 21:20   #88
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt sjokka over denne dokumentaren merker jeg...

Greit nok å kjøpe seg en sånn dokke, men å kjøpe vogn og bilsete??

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:21   #89
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er/var Harry? Årh, helsikes fotball som ødelegger alt for meg.

Gammel 22-06-08, 21:21   #90
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Perfeksjonisten greide jo ikke å ha babydukken med sprekk i bakhodet.
Hun ville ha en perfekt dukke, og returnerte denne til tross for at hun hadde fått følelser for den.

Ja, takk Gud for at hun ikke fikk levende barn!

Syns forresten litt synd på barna til hun som lager babydukkene. Hun er i sorg fordi hun ikke kan få flere babyer, og gråter når hun må gi de håndlagede dukkene fra seg. Barna hennes følger jo med på det altoppslukende arbeidet, og lurer på hva de tenker.

Jaja. Fascinerende og mest trist dokumentar.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:22   #91
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilket slit er det disse "nybakte mødrene" har gått gjennom?

Og hvordan kan en som har fått fire barn selv si at en dukke kan få frem akkurat de samme følelsene?

Og hvorfor ser jeg på dette?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:25   #92
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hennes barnebarn som flyttet til New Zealand.

Sitat:

Ja, takk Gud for at hun ikke fikk levende barn!

Amen.

Gammel 22-06-08, 21:25   #93
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:grøss:

Gammel 22-06-08, 21:28   #94
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg så på programmet i ca. 5 minutter. Jeg for min del synes dette er litt sykt...også en dukke attpåtil...forresten: jeg synes ikke at dette er litt sykt, men VELDIG sykt. Selvfølgelig er det trist at ikke alle kan få barn som virkelig ønsker seg det, men å ta ei dukke i bruk som erstatning, den er litt vel drøy, synes nå jeg!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:32   #95
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Harry var barnebarnet hennes. Datteren fødte en gutt, og hun var med på fødselen og klippet navlestrengen. Hun ble nært knyttet til Harry, og han bodde veldig mye hos henne fordi datteren ble behandlet for kreft over flere år. Så traff datteren en mann fra New Zealand, og flyttet dit sammen med Harry, til hennes store sorg. Hun følte han var litt hennes, og savnet ham som sin egen sønn.

Må innrømme at jeg følte litt med henne, og skjønte litt ønsket om å få ham tilbake. Da hun endelig fikk hentet Harry-kopien (nyfødt) gråt hun av glede, og dro hjem og viste den til mannen. Han reagerte med å si at han ikke likte den, og at den hadde bedre passet på en likbåre. Sant nok.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:36   #96
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Eh...det var ikke dukkene som var mest creapy!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:42   #97
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis var huset fullt av menn, så jeg slapp å se dette og fikk se fotball i stedet.

Folk er så gærne.

Gammel 22-06-08, 21:42   #98
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Eh...det var ikke dukkene som var mest creapy!

Det har du jammen rett i.
Særlig hun perfeksjonisten var guffen.

Gammel 22-06-08, 21:43   #99
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å ha sett denne dokumentaren, sitter jeg igjen med følelsen at hun dama som sendte tilbake dukka med sprekk i, må det ha gått litt for langt med. Virket ikke helt oppegående.

Uff, nei. Hadde jeg møtt noen med ei dukke i vogna, så tror jeg at jeg hadde tenkt i mitt stille at det har klikka for h*n.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:17   #100
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobbet på Alnabru i mange år og der var det en gammel dame. Babydokka var ikke på langt nær så forseggjort som disse og kunne ALDRI passert for ekte. Men hun hadde nå både vogn og babybjørn det jeg kan huske...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.