Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 18:07   #81
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg fikk min pakke i dag. Jeg har blitt trukket for alt jeg bestilte men det manglet en genser. Det er selvfølgelig genseren til den eneste buksen jeg bestilte. Dvs. at storebror ikke har noen komplett pysj allikevel. Får se om jeg får kontakt med dem og få en forklaring.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:18   #82
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg har fått bestillingen min!
Men dem har trukket pengene og ikke sendt alle varene! Det er dårlig gjort!

Gammel 12-03-08, 19:16   #83
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Pay it forward.

Burde jo sendt den til stakkars Jenna som mangler en, men siden den er str. nyfødt passer den nok ikke helt.

Tenkte å sende den videre til min svigerinne som straks skal føde, bonusgave.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:36   #84
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Burde jo sendt den til stakkars Jenna som mangler en, men siden den er str. nyfødt passer den nok ikke helt.

Tenkte å sende den videre til min svigerinne som straks skal føde, bonusgave.

Tror nok storebror på 4 hadde blitt litt snurt da, ja. Til og med lillebror er vokst ut av den.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:19   #85
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestillte på fredagskvelden, og dagen etter fikk jeg mail om at noe av det jeg bestillte ikke var på lager og sprsmål om jeg ville endre på noe av bestillingen min.

Jeg gjorde en endring og fikk svar tilbake om at pakken skulle sendes dagen etter. Nå venter jeg spent, og so far so good

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:08   #86
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg har fått bestillingen min!
Men dem har trukket pengene og ikke sendt alle varene! Det er dårlig gjort!

Samme her. Jeg fikk 4 av 5 heldrakter jeg bestilte - og har betalt for. Har sendt mail nå, håper de retter opp i det snart, ellers skal de få med meg å gjøre.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:16   #87
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk min pakke i dag. Det manglet tre ting, noe de altså ikke har klart å gi meg beskjed om (i følge ordrebekreftelsen var alt på lager). I tillegg har de trukket meg for 40 kroner for mye - ikke en enorm sum, men irriterende likevel.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:52   #88
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke fått pakken enda, selv om det stod "sendt" for 3 dager siden. Håper den kommer i morgen.

Gammel 13-03-08, 23:22   #89
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått mine 2 bestilte varer, helt korrekte sådan!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:57   #90
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå kom varene.

Fikk en body for lite (som jeg trodde) men den har de heller ikke trukket meg for.

Gammel 14-03-08, 13:00   #91
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sendte en mail samme dag som jeg fikk klærne. Fikk mail fort tilbake og at dem skulle fikse dette. Har ikke hørt noe mer i fra dem. Men håper at varene er på vei nå!

Gammel 14-03-08, 14:40   #92
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Dere som har mottatt pakkene; hvem står oppført som avsender?

Pakken min skal være sendt som brevpost for 9 dager siden, og er ennå ikke kommet frem.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:44   #93
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

NN AS sto det på min. Sendt fra Holmestrand.

Gammel 14-03-08, 14:44   #94
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Dere som har mottatt pakkene; hvem står oppført som avsender?

Pakken min skal være sendt som brevpost for 9 dager siden, og er ennå ikke kommet frem.

Det sto bare N/N ett eller annet, så da jeg fikk hentelapp i går, trodde jeg det var noe annet som kom.

Gammel 14-03-08, 14:44   #95
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

NN AS sto det på min. Sendt fra Holmestrand.

Det var det ja.

Gammel 14-03-08, 14:45   #96
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Jeg stusset også på navnet.

Gammel 14-03-08, 16:41   #97
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal hente pakke på posten nå i ettermiddag fra NN AS. Er spent på hva som er opp av det jeg har bestilt, for det er bare halve beløpet jeg egentlig handlet for som er trukket fra kontoen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 00:15   #98
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idiot-nettbutikk! Jeg har kuka nå to kvelder på rad, men jeg får faen meg ikke til å sende bestillingen inn! Satans mannskit. Nå fikk jeg ikke brukt penger heller, jeg som har så vont i kjøperten :sutreleppe:

Gammel 15-03-08, 02:46   #99
Hulda

Hulda sin avatar

Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har fått mine 2 bestilte varer, helt korrekte sådan!

Jeg også.

Gammel 15-03-08, 16:05   #100
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da kom mitt tøy. Det manglet en genser, jeg hadde fått en feilvare - leggings med gul i stedet for rød kant. Ingen stor sak, men jeg ville helst hatt rød siden det skulle passe til noe annet.

I tillegg har de trukket kortet mitt for frakt 2 ganger, pluss for genseren som ikke kom. Ikke veldig overbevisende, dette. Det er hard konkurranse i nettbutikkverden, og servicen bør de ha i orden.

Sist redigert av LilleRosin : 15-03-08 kl 22:49.
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.