|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Jeg fikk min pakke i dag. Jeg har blitt trukket for alt jeg bestilte men det manglet en genser. Det er selvfølgelig genseren til den eneste buksen jeg bestilte. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Come what may...
|
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Jeg har fått bestillingen min!
|
|
|
#83 |
|
geskjeftig
|
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++
Burde jo sendt den til stakkars Jenna som mangler en, men siden den er str. nyfødt passer den nok ikke helt. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++
Tror nok storebror på 4 hadde blitt litt snurt da, ja. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
tankefull
|
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Jeg bestillte på fredagskvelden, og dagen etter fikk jeg mail om at noe av det jeg bestillte ikke var på lager og sprsmål om jeg ville endre på noe av bestillingen min. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
En som trener
|
Samme her. Jeg fikk 4 av 5 heldrakter jeg bestilte - og har betalt for. Har sendt mail nå, håper de retter opp i det snart, ellers skal de få med meg å gjøre. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Jeg fikk min pakke i dag. Det manglet tre ting, noe de altså ikke har klart å gi meg beskjed om (i følge ordrebekreftelsen var alt på lager). I tillegg har de trukket meg for 40 kroner for mye - ikke en enorm sum, men irriterende likevel. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Har ikke fått pakken enda, selv om det stod "sendt" for 3 dager siden. Håper den kommer i morgen.
|
|
|
|
#89 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Jeg har fått mine 2 bestilte varer, helt korrekte sådan!
|
|
|
#90 |
|
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Nå kom varene.
|
|
|
|
#91 |
|
Come what may...
|
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Jeg sendte en mail samme dag som jeg fikk klærne. Fikk mail fort tilbake og at dem skulle fikse dette. Har ikke hørt noe mer i fra dem. Men håper at varene er på vei nå!
|
|
|
#92 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Dere som har mottatt pakkene; hvem står oppført som avsender? |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Det sto bare N/N ett eller annet, så da jeg fikk hentelapp i går, trodde jeg det var noe annet som kom.
|
|
|
|
#95 |
|
Det var det ja.
|
|
|
|
#97 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Jeg skal hente pakke på posten nå i ettermiddag fra NN AS. Er spent på hva som er opp av det jeg har bestilt, for det er bare halve beløpet jeg egentlig handlet for som er trukket fra kontoen. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Idiot-nettbutikk! Jeg har kuka nå to kvelder på rad, men jeg får faen meg ikke til å sende bestillingen inn! Satans mannskit. Nå fikk jeg ikke brukt penger heller, jeg som har så vont i kjøperten :sutreleppe:
|
|
|
#99 |
|
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#100 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++Da kom mitt tøy. Det manglet en genser, jeg hadde fått en feilvare - leggings med gul i stedet for rød kant. Ingen stor sak, men jeg ville helst hatt rød siden det skulle passe til noe annet.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 15-03-08 kl 22:49. |
|
|
|
![]() |
|
|