|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: En kvinne med bart ...Jeg plages av hårvekst på både legger og under armene som damer flest. Ser ikke helt at det kan være så kjempeproblematisk å barbere bort en bart jeg, pcos eller ikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: En kvinne med bart ...For min del må dere gjerne le. Det er enkelt å le av problemer som ikke rammer en selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: En kvinne med bart ...
Det er jeg helt enig i (det siste altså). Men om man ikke ønsker dra oppmerksomhet så er vel hår noe av det som er enklest å kvitte seg med? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Det er ikke noe problem for meg heller, å fjerne det hver dag, men noen synes kanskje det er det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Joda. Men man har et reelt valg liksom. SÅ mye bry er det da ikke.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Come what may...
|
Sv: En kvinne med bart ...Hei jeg er Azi og jeg har bittelitt bart. Jeg våger ikke å gjøre noe med det, er redd at det skal bli masse og mer synlig. Akurrat nå må man veldig nærme for å se barten min!
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kvinne med bart ...Jeg ser at jeg er sitert her, og skjønner at jeg formulerte meg vagt og dårlig. Innlegget mitt var ment som en kommentar til at det er unødvendig å hetse eller å spørre om de ikke ser det selv. Det med tynn hårvekst var referert til meg selv, skulle gjerne hatt kraftigere hårvekst på hodet, men ser jo at det kan medføre andre "ulemper" også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: En kvinne med bart ...Jeg er forresten glad denne tråden kom opp, en fin påminnelse om å ta en oppfølgingstime med elektrolyse. Noe jeg ellers fortrenger nødvendigheten av. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: En kvinne med bart ...Jeg er litt plaget, og pinsett er nok ikke den beste løsningen. Sist redigert av Maz : 07-03-08 kl 09:17. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: En kvinne med bart ...Ingen liker å bli minnet på at når man rusler rundt i verden blir man sett på, vurdert og bedømt ut fra utseendet, til og med av mennesker man ikke kjenner. Hovedinnlegget og flere andre bidrag i denne tråden var en litt guffen påminnelse om at dette er tilfellet, med potensiale til å treffe ikke bare de med uønsket hårvekst og komplekser over dette, men også mange andre som lurer på om folk ser på deres overvekt/undervekt/pigmentflekker/skallethet osv. og "tenker sitt".
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En kvinne med bart ...Og jeg syns av og til at denne fjasingen blir irriterende.
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Jeg har ikke helt inntrykk av det, men det er mulig det er noe humor mellom linjene her som jeg ikke får med meg...?
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: En kvinne med bart ...Jeg har PCOS, og er derfor velsignet med både kraftig overvekt og kraftig hårvekst (pga økt testosteron i kroppen). Heldigvis har jeg lys hårvekst, så barten min vises ikke så godt. Jeg har fått bare en eneste kommentar på hårveksten i livet, ikke mer. Likevel sitter det i meg at sånt skal bort, hårvekst i ansiktet er unaturlig og en styggedom. Om jeg ikke napper eller barberer en dag spiller det ikke så stor rolle, det vises ikke så godt likevel. Men jeg har venninner som er fryktelig plaget med tett, mørk skjeggvekst og de lider veldig under det. Selv om de napper, barberer og tar laser så er skjeggveksten fortsatt der, og ei må faktisk barbere seg to ganger pr dag for å unngå 'five o'clock shadow'. Og det synes dere er så kvalmt fascinerende? Jeg har ikke ord. |
|
![]() |
|
|