Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinoff: Vellykte coverversjoner

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-08, 10:33   #81
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Spinoff: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jeg synes "Beggin'" med Madcon er en bra cover. (Selv om jeg ikke er en stor rap-fan til vanlig.)

Først Bonnie Tyler, og nå Madcon.

:lister meg ut av denne tråden:

Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 10:34   #82
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvem hadde orginalen på Fire? Bruce Sprinsteen eller Pointer Sisters?

Denne:

(Kilde: youtube.com)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 10:34   #83
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Var ihvertfall han som beveget munnen foran mic'en i takt med teksten på videoen.

Jeg har ikke innstallert Flash enda, så jeg ser ikke videoer på Youtube enda...

Gammel 13-03-08, 10:35   #84
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Gammel 13-03-08, 10:36   #85
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, Nebbia. Jeg var som deg en gang.

Nå derimot, har jeg innsett at selv om man ikke liker akkurat den sjangeren, kan man fortsatt sette pris på god kvalitet innen den stilen, og Madcon er absolutt dyktige innen sin sjanger. Det handler om å klare å tenke utenfor boksen og å se kvalitet utenfor sine egne preferanserammer.

:fniser litt mens jeg prøver å snakke som en belærende mann:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 10:45   #86
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Spin off: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Det er vel ikke Kurt som synger i det klippet?

Jovisst er det det Han spiller trommer også han Byttet plass med Dave

Gammel 13-03-08, 10:51   #87
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg har ikke innstallert Flash enda, så jeg ser ikke videoer på Youtube enda...

Hører det forresten med gang også.. Jeg var såååå forelska... i lange tider...hehe å holdt på å sørge meg ihjel når han døde..hehe

Gammel 13-03-08, 13:54   #88
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hmmm....noe sier meg at vi ikke er helt på bølgelengde, musikalsk sett. Bonnie Tyler plasserer jeg i samme kategori som DDE, Rune Rudberg, Alejandro Fuentes m.f. - dvs. eksponenter for "musikk" som får meg til å ønske at jeg var døv.

Samme her. Og nevnte grupper blir jeg pinlig berørt når jeg, høyst ufrivillig, hører på.

Jeg trenger vel ikke å nevne hvor mislykket en lørdags sommerkveld ble da mannen og jeg skulle ha vår første romantiske aften etter barnefødsel, og DDE hadde konsert på en bryggeresturant i nærleiken? Det var den grillinga på verandaen, liksom. Vi endte opp med en film innelukket på soverommet i stedet. Begge to lå i sengen og bannet i irrtasjon over at vi ble påprakket den møkkamusikken!
Den kvelden fremstår fremdeles som den mest mislykkede noensinne.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:23   #89
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Den kvelden fremstår fremdeles som den mest mislykkede noensinne.

Hehe...går det likar no?

Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:31   #90
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Nirvana sin versjon av "The man who sold the world" er en av mine favoritter.

Gammel 13-03-08, 14:44   #91
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hehe...går det likar no?

Rai rai.

Gammel 13-03-08, 15:46   #92
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hurra Torpedo med Total Eclipse of the heart:

Denne er fin ja!

Har ikke lest hele tråden, så jeg vet ikke om den er nevnt, men kom på "Bridge over troubled water" med Johnny Cash og Fiona Apple fra siste plata hans. Der har han og en fin versjon av "Personal Jesus"!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:01   #93
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Whitney Houstons cover av I will always love you er bedre enn

fra 1970-tallet.

Gammel 13-03-08, 16:28   #94
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det finnes bare EN Kurt!

Næhæhei! Jeg har vært på opptil flere konserter med Mambo Kurt. Her er han med litt Slayer fra Wacken i fjor

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Whitney Houstons cover av I will always love you er bedre enn

fra 1970-tallet.

Nå kjenner jeg at jeg nesten sluttet å puste. :helligbrøde:

I tillegg til mange av de flotte coverlåtene som allerede er nevnt vil jeg nevne k.d. Langs versjon av Joni Mitchells A Case of You.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:32   #95
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Rai rai.

Ja?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:50   #96
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cassandra Wilson sin flotte plate New Moon Daughter inneholder for øvrig en hel rekke vellykte cover. Syns jeg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:54   #97
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ja?

RaI RaI.

Gammel 13-03-08, 16:59   #98
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Janis Joplins versjon av "Piece of my heart"

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:03   #99
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå kjenner jeg at jeg nesten sluttet å puste. :helligbrøde:

Liker du Dolly Parton sin versjon bedre?

Jeg foretrekker også

's versjon av Love Hurts, foran

' originale.

Gammel 13-03-08, 19:50   #100
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du var vel ikke på Wacken vel, Glitter?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:33.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
coverlåt, musikk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.