Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nedtelling til nye episoder av GA

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-08, 22:29   #81
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Nedtelling til nye episoder av GA

Jeg ler meg skakk.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 22:40   #82
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hva?! DM, du gjorde da ikke det?
:lett for meg å si siden jeg ser GA nå:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 22:50   #83
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle bare se de første ordene, liksom bare gløtte på kanten på arket. Jeg kunne jo stoppe hele veien liksom.

Nå får jeg også sett. :setter på play:

Gammel 23-05-08, 22:58   #84
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Whatever, DM.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 23:49   #85
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg fornøyd, dette var go'e greier.

Flere enn meg som ser for seg at noe skjer med Derek før han kommer tilbake, slik at det blir Ms tur til å vente?

Gammel 23-05-08, 23:53   #86
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Det var godt vi fikk en del forklaringer i dag.

Skriver en hel masse vas bare for å teste om DM klarer å holde seg. Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla!!

FY DEG, DM! Skamme seg!! Haha!

Gammel 24-05-08, 01:08   #87
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Det var godt vi fikk en del forklaringer i dag.

Skriver en hel masse vas bare for å teste om DM klarer å holde seg. Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla Blablablablablabla!!

FY DEG, DM! Skamme seg!! Haha!

Det tror jeg også.

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Nå er jeg fornøyd, dette var go'e greier.

Flere enn meg som ser for seg at noe skjer med Derek før han kommer tilbake, slik at det blir Ms tur til å vente?

Hadde den følelsen gjennom hele andre delen.

Gammel 24-05-08, 09:33   #88
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

VI ligger to timer foran Norge. Problemet er internettlinjene, de lokale telecom-myndighetene er ikke bestevenn med meg i dag. Når man skal laste 697,62 MB med en hastighet på 7kB/s tar det litt tid... (noen som har bedre forslag enn kombinasjonen piratebay.org og bitlord?)

Tips til nedlastningssted: Tvtorrents.com

Forøvrig kommentar til GA:
Synes avslutningen ga rom for at det ikke blir noe ny sesong, jeg. Er det noen som vet om det blir noe ny sesong? Er vel begrenset hvor mye man kan melke ut av en serie?!

Gammel 24-05-08, 09:51   #89
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Synes avslutningen ga rom for at det ikke blir noe ny sesong, jeg. Er det noen som vet om det blir noe ny sesong? Er vel begrenset hvor mye man kan melke ut av en serie?!

I følge Wikipedia (ikke verdens mest pålitelige kilde sånn generelt sett, men akkurat her kan vi nok stole på dem) blir det en ny sesong:

Sitat:

On February 11, 2008, ABC picked up Grey's Anatomy for the 2008-09 television season.

Gammel 24-05-08, 09:57   #90
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

http://www.greyswriters.com/ er bloggen til de som skriver serien. Av og til litt artig å lese.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 18:07   #91
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Tips til nedlastningssted: Tvtorrents.com

Forøvrig kommentar til GA:

TV-selskapet som sender den her borte sier at det kommer ny episode 25. september:
http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index?pn=index

Gammel 24-05-08, 20:30   #92
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Og nå skjønte jeg plutselig alt rundt den lange spoileren. Men jeg klarte å holde meg! Har sett episoden nå!

Gammel 24-05-08, 20:40   #93
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Det var den perfekte spoileren, jeg klarte også å holde meg og lo godt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.