|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg kjøpte 2 nye håndklær til visning av leiligheten vår |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?
![]() |
#83 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Avsporing, men.. til jul for et par år siden fikk jeg presnager til meg og barna mine fra min (sære!) farmor litt lenger nordvest i landet, hvor det lå en hekladuk løs i pappesken som hun hadde sendt... jeg la den til side (i en hylle i veggseksjonen) og en dag mamma var på besøk utbryter hun forundret: næmmen, her er jo duken jeg hekla til svigermor for 30 år siden, jo! Hvordan har den havnet her??? (min farmore går inn under kategorien svært svaksynt=blind, men duken klarte hun å plukke ut..)
![]() |
#84 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Det blir aldri kastet sengetøy her i huset, men håndklær og kopphåndklær blir omplassert til skitnere avdelinger av husholdningen når de begynner å se for shabby ut. Vi pusser opp, så det er alltid bruk for gamle håndklær.
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 10-04-08 kl 09:48. Årsak: litt fort i svingene |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Når jeg tenker på all den tiden som har gått med på å sy gardiner og liftgardiner, så blir nok ikke de byttet med det første nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg må lettere beskjemmet innrømme at når jeg utpå sommeren en gang skal inn i nytt hus, så byttes alle håndklær ut med helt nye. Har ønsket meg håndklær til jul de siste årene og har derfor bygget meg oppp en samling med ensfargede som passer min stil bedre enn de gamle jeg har hatt med meg hjemmefra. De gamle håndklærne er sikkert av en super kvalitet, for jeg husker noen av mønstrene fra da jeg var liten (som jo er rtetti og noen år siden), men nå er jeg rett og slett lei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg bytter ut håndkle og gardiner når jeg vil ha en forandring. Som TBM sa her, så er det jo mye mer miljøvennlig enn å bytte ut store ting som møbler etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Det kunne ikke falle meg inn å kaste sånt fordi jeg er lei, nei. I det siste har jeg blitt flinkere til å bytte ut håndklær når de ikke lenger er behagelige å tørke seg med, men da er det snakk om kanskje 5-6 år gamle eller eldre. Dynetrekk som sklir av dyna fordi trådene eller knappene er ødelagt, blir også byttet ut.
![]() |
#89 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?
Skjønner ikke helt det argumentet der. Er man nødt til å sløse med noen av delene, da?
![]() |
#90 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg har en bærepose full av gamle sletne håndkler som rakner bare man ser på dem. De har havnet i skapet i stedet for bosset, ettersom det har blitt bruk for dem likevel. Sånn er det når man har en spysyk pode, blant annet.
![]() |
#91 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg leverer til Fretex, og satser på at andre kan kose seg i de gamle trekka våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|