Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å neeei!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 21:34   #81
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å neeei!

Kanskje han synes det var like pinlig å møte deg igjen?
Tenkt på det?
Godt at det gikk bra da!

Sist redigert av Millen : 21-07-08 kl 21:35. Årsak: manglet noe...
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:39   #82
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

slette slette

Sist redigert av rine : 24-08-08 kl 22:10. Årsak: .
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:43   #83
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, hadde håpet på litt mer action.

Neida, synes det var bra det løste seg på best mulig måte for deg. Du skal se dere kommer til å få mange koselige stunder sammen, begge familiene deres.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 16:22   #84
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Nå har jeg lest hele tråden og vært pinlig berørt på dine vegne, rine. (Ja, jeg har et par sånne som ikke burde bli naboen min jeg også)
Hadde virkelig gledet meg til den saftige oppdateringen, også var det ingen drama?

Resten av tråden var virkelig morsom og nervepirrende dog, så helt bortkastet var den ikke. Fikk fine bilder i hodet av rine i burka, plutselig religiøs - og hvordan resten av familien reagerte på det.

Må bare

Gammel 23-07-08, 19:58   #85
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg som håpet på skikkelig drama.
Godt at det endte godt, for din del. Har en del jeg ikke vil ha som naboer, jeg også. Men russetid er russetid, da er jo alt lov?!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 20:54   #86
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for oppdatering. Det er rart det der, hvordan ting ofte er mye verre på forhånd og inne i hodene våre enn når det kommer til stykket og det virkelig skjer.

Gammel 31-07-08, 23:46   #87
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nei da. Skjønner godt du er lettet.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 23:50   #88
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil følge med på denne tråden.
Forventer oppdatering etterhvert!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 23:51   #89
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh.. den er oppdatert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 23:57   #90
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Godt det første møtet gikk bra, selv om det ble litt kjedelig for oss å lese

Men vi kan jo vente til dere har møttes noen ganger, og gamle minner begynner å strømme på, hos han også...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 08:50   #91
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Venter bare på oppdateringer etter første nabolag-festen jeg

Gammel 03-08-08, 02:09   #92
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Ja, første festoppdateringen kan bli bra tror jeg.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 13:37   #93
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

slette slette

Sist redigert av rine : 24-08-08 kl 22:12. Årsak: .
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 13:42   #94
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Den dagen er jeg syk, dessverre

Neida, detblir jo bare gøy

Særlig for oss som skal få oppdateringer

Gammel 05-08-08, 13:53   #95
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:04   #96
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Så bra for deg og kjedelig for oss at det gikk fint

Jeg hadde en lignende opplevelse for et par år siden. Jeg ble tilfeldig kjent med en dame som jeg ble ganske god venn med. Vi møttes aldri med menn, men pratet mye på telefon og traff hverandre med barn på dagtid. Så skulle jeg dit en kveld, og mannen var hjemme. Iiiiiiiiiiiik! Det var en ungdomsflamme, der vi begge hadde rimelig mye å være flaue for... (Fyll, klinings på veldig rare steder, intriger, familietull, stjeling av båt i fylla og diverse). Vi ble nok rimelig bleke begge to, og stammet ut et "Å hei, er det du?". Vi var begge med på den kjappe forklaringen om at joda, vi hadde kjent hverandre da vi var unge og dumme, og hadde noen felles venner. The end. Nesten....Helt til min venninne hadde nevnt mitt navn for sin svigermor i en eller annen sammenheng. Dermed fikk hun vite at vi hadde vært kjærester, og litt historier. Resten av historien tror jeg min eks måtte ha fortalt henne, for vi er i hvert fall ikke venner lenger Jeje.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:11   #97
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Denne tråden var underholdene. venter på flere "djusie" historier

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.