|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bør alle husstander ha en lusekam | |||
Ja, seffern!! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
93 | 72,66% |
Aner ikke??? |
3 | 2,34% |
Nei, det holder å titte i hodebunnen/håret |
20 | 15,63% |
Dustepoll/du har for lite å gjøre/tenk på noe annet enn lus |
12 | 9,38% |
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lusekam?Nei, men jeg skal faktisk kjøpe i morgen. Ikke fordi det er lus i barnehagen, men fordi jeg skal bruke det på lillebrors skurv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lusekam?Vi har lusekam. Fikk det i barnehagen når det var den "hele norges"-kampanjen i våres.
![]() |
#84 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lusekam?
Åh ja det trikset lærte jeg alt for sent. Min lille sønn hadde skurv i flere år! Så lot jeg ham ligge med olje i håret (og skaut) og brukte lusekam. Vips var alt borte!
![]() |
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du lusekam?Ungene har fått lusekam på skolen/barnehagen. Det var "luseakjson" i vår! |
![]() |
![]() |
#86 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Har du lusekam?Lusekam ligger på badet. Dog så klipper jeg minsten pigg hver gang jeg hører ordet lus, så det er ikke vanskelig å se om det har flyttet inn noen beboere i hodebunnen hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du lusekam?På skolen hos oss fikk alle elevene med seg lusekam i vinter. Da var det en helg alle barna skulle sjekkes. Vi hadde en runde med lus i fjor og har siden det kammet dem hver morgen og kveld for sikkerhets skyld.
![]() |
|
|