Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du lusekam?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bør alle husstander ha en lusekam
Ja, seffern!! 93 72,66%
Aner ikke??? 3 2,34%
Nei, det holder å titte i hodebunnen/håret 20 15,63%
Dustepoll/du har for lite å gjøre/tenk på noe annet enn lus 12 9,38%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 14:05   #81
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du lusekam?

Nei, men jeg skal faktisk kjøpe i morgen. Ikke fordi det er lus i barnehagen, men fordi jeg skal bruke det på lillebrors skurv.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:10   #82
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har lusekam. Fikk det i barnehagen når det var den "hele norges"-kampanjen i våres.

Har enda ikke hatt lus i hus, "bank i bordet".

Gammel 13-05-08, 15:40   #83
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte lusekam i dag.

Gammel 13-05-08, 15:45   #84
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Nei, men jeg skal faktisk kjøpe i morgen. Ikke fordi det er lus i barnehagen, men fordi jeg skal bruke det på lillebrors skurv.

Åh ja det trikset lærte jeg alt for sent. Min lille sønn hadde skurv i flere år! Så lot jeg ham ligge med olje i håret (og skaut) og brukte lusekam. Vips var alt borte!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 10:26   #85
tuski
Passiv

Standard

Ungene har fått lusekam på skolen/barnehagen. Det var "luseakjson" i vår!

Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 10:59   #86
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Lusekam ligger på badet. Dog så klipper jeg minsten pigg hver gang jeg hører ordet lus, så det er ikke vanskelig å se om det har flyttet inn noen beboere i hodebunnen hans.

Bank i bordet: vi har vært forskånet for lus hitttil!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 14:16   #87
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På skolen hos oss fikk alle elevene med seg lusekam i vinter. Da var det en helg alle barna skulle sjekkes. Vi hadde en runde med lus i fjor og har siden det kammet dem hver morgen og kveld for sikkerhets skyld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.