|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nekte-listeTapet-bord er ille greier. Fliser med motiv også.
|
|
|
#3 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nekte-listeNoen ting er så selvfølgelige at jeg ikke nevner de ja. Som buer og tapetborder.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Nekte-listeForeldrene mine hadde en tapetbord på badet. Limt fast i glassfiberstrie. Da de forsøkte å fjerne den for noen år siden, satt den helt fast. Så den er der forsåvidt enda. Men de har malt over hele skiten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Nekte-listeBuer, tapetborder, tørkede blomster, porselensfigurer og mormor-broderier finner du aldri i mitt hjem. Ei heller møbler i glass og stål (bortsett fra TV-bordet mannen kjøpte. Prøver å ikke se på det...). Bortsett fra det har vi en ganske eklektisk stil, for å si det pent. Her er alt fra hvite Expedit-bokhyller fra IKEA, salongbord i mørkt tre fra 70-tallet, sofa i deilig grønn velour fra 60-tallet, grønne planter, en nostalgisk vugge i furu (!), en skakk "indianer-cd-stativ-mann" i mørkt grånet tre fra Peru eller der omkring. Gardiner har jeg også, gitt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Nekte-listeEller kanskje man bare ikke liker det. :vill og gal: Hva moten var for 15 år siden er for meg kun interessant i et historisk perspektiv, og mye av tingene som står høyt på "jeg liker!"-listen er ting som Elle Interiør ikke ville tatt i med en ildstang. Selvfølgelig blir man påvirket av trender, men å beskylde (ja, for jeg leser det som en beskyldning, men så er jeg litt sånn ---> |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stort sett blid
Sv: Nekte-listeAt man ikke liker tapetborder, lakkert furu, tørkede blomster m.m syns jeg er helt greit (og forståelig). Men det er til tider mistenkelig mange som mener det samme....
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nekte-listeSer poenget, aC, men det er påfallende når akkurat de tingene er de ENESTE på listen! Og jeg tror ikke DU er spesielt mainstream, altså. :stryker medhårs:
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Nekte-liste
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Nekte-listeOrgel, det tror jeg ikke kommer inn i mitt hus.
|
|
|
|
#11 |
|
Travelt opptatt
|
Orgel er et av de lureste instrumentene, for det kan man ha hodetelefoner på. Så slipper man å høre på den fulle mannen som spiller rare lyder kl 04 om natta. *Har tre stueorgler i kjelleren*
|
|
|
#12 |
|
Stort sett blid
Ser jo at du absolutt har et poeng her. Mange føler det nok slik. Her i huset bugna det av messing når det var populært. Det blir nok leeenge til jeg vil ha det i hus. Ellers er jeg nok ganske stilløs for tiden. Må utsette oppussinga ei stund...
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ser også poenget til alfacharlie, men vil legge til at veldig mange av tingene på lista mi, er ting som mamma hadde hjemme da jeg var liten, og jeg synes de var like grusomme da. Og sånne hyttelamper er poppis nå også de, til å ha i hytter, men jeg vl fortsatt nekte å ha de hjemme.
|
|
|
#14 |
|
I farta!!
|
Sv: Nekte-listeTja, veit ikkje om det er noko spesielt. Plutseleg har eg det eg har sagt eg aldri skal ha så har slutta å vere så bastant.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#16 |
|
søt
Sv: Nekte-listeJeg kan hvertfall si at jeg aldri har likt takvifter eller tapetborder.
|
|
|
#17 |
|
søt
Sv: Nekte-listeMan tuller ikke med hagenisser! Men de må være litt fæle.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nekte-listeÅ, missa, den var faktisk veldig flott. Virker den godt? Kjøpt hvor? Og for hvorgudforbymange lapper? Vi har et klart temperaturproblem her på sommeren, og disse hersens viftene kommer bare med full storm/orkan-innstillinger, samt jetflyvolum.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nekte-listeOg gardiner; vi har kun rullegardiner på soverommene, ellers ingenting. Ei heller sprosser, som nevnt. Kun store, rene vindusflater.
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Sv: Nekte-listeJeg hadde gul glassfiberstrie i stua for 15 år siden, da jeg lekte husfrue i Bergen Vest. :innrømmer:
|
![]() |
|
|