|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtterHvor mye påvirker egentlig litt vaskemiddel miljøet i forhold til hvor mye strøm vi bruker på å vaske, og evt. tørke, klærne mye oftere enn nødvendig i vår del av verden? Jeg mener de er stort sett rene fortsatt når vi vasker dem er de ikke? Jeg regner med vi kunne ha brukt dem ganske mye lenger uten at det førte til helseproblemer. (Jeg har ikke undersøkt dette i det hele tatt, og har ingen anelse om hva svaret her er forresten). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtterNå er noe av resultatet lagt ut på nettsidene til Forbrukerrapporten. Fint, for jeg har overhodet ikke klart å finne bladet i noen butikker eller kiosker. Sist redigert av Mei : 10-06-08 kl 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtterOg her er den riktige linken;
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtterVi bruker fortsatt Vaskenøtter. De skitne klærne til storesøster med grønske og alt mulig annet rart blir i alle fall renere enn om jeg bare bruker vann og jeg synes ikke resultatet var bedre da jeg benyttet vanlig vaskepulver.
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Re: Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtter
Takk - det går ikke alltid like greit å pumpe og skrive på data samtidig |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtterAt vaskenøtter kan funke, er jo helt logisk (i motsetning til resten av midlene), jeg tror heller at den testen gjenspeiler at man kan få for lav dose. Siden vaskenøtter er naturlige, så er det rimelig å tenke at de kan variere i styrke fra gang til gang også.
![]() |
#7 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtterDytter, fortsatt fornøyde med nøttene? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
tegneserier, test av vaskemidler |
|
|