Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan dere anbefale meg en kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 16:43   #81
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg vet!
Skremmern er flott med lekre, smekre ben - men bør skjule rompa når hun skal i bryllup.

Gammel 08-06-08, 19:12   #82
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal du først være dristig ...

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 19:46   #83
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den grønne der var knallkul. :fikk lyst på selv:

*trøtt*
Jeg leste "Den grønne var knallgul".
Eh, nei, aC, den er grønn.

Men ja, den var kul.

Gammel 08-06-08, 19:58   #84
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er like høye og bruker samme størrelse, skremmern. Dvs akkurat passe, hverken høy eller lav.

Når jeg kjøper klær til fest, så kjøper jeg i fasong og lengde som jeg liker og kler. Det er vel ikke meningen at vi skal kle oss i sekk og aske når vi drar i bryllup, for ikke å friste brudgommen (selv om min svigerinne har hintet veldig om at hun syns jeg bør gjøre det når hun gifter seg nå snart ).

http://www.illusion.no/kjoler-c187.html

http://www.kjolesalongen.com/listpro...asp?groupid=46

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:01   #85
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Det er en fin linje mellom korte kjoler og slutty kjoler.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:02   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Thou shalt not outshine the bride.

:noterer meg bak øret:

Well, some brides are not easily outshined!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:03   #87
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Det er vel ikke meningen at vi skal kle oss i sekk og aske når vi drar i bryllup, for ikke å friste brudgommen (selv om min svigerinne har hintet veldig om at hun syns jeg bør gjøre det når hun gifter seg nå snart ).

Det er stor forskjell på å kle seg i sekk og aske og å kle seg 'slutty'. En kjole som dette passer bare ikke i et bryllup.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:10   #88
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Når jeg kjøper klær til fest, så kjøper jeg i fasong og lengde som jeg liker og kler. Det er vel ikke meningen at vi skal kle oss i sekk og aske når vi drar i bryllup, for ikke å friste brudgommen (selv om min svigerinne har hintet veldig om at hun syns jeg bør gjøre det når hun gifter seg nå snart ).

Hadde du virkelig brukt de to nederste kjolene i et bryllup? Eller i det hele tatt.. Når man kjøper festklær bør man se an arrangementet først også. Du går ikke i det samme i en barnedåp og "hæla i taket" fest. I et bryllup bør man ha noe som dekker rumpa.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:10   #89
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det er stor forskjell på å kle seg i sekk og aske og å kle seg 'slutty'. En kjole som dette passer bare ikke i et bryllup.

Helt enig. Generell kjøreregel for bryllup: ikke gjennomsiktig kjole, og rompa bør helst ikke synes.

Gammel 08-06-08, 20:10   #90
pippimamma

pippimamma sin avatar

pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg er enig, så det da jeg hadde lagt den til.

Poenget mitt var at om du kler deg i en helt annen stil enn den du er vant til og liker, når du går i bryllup, så føler du deg ikke vel. Og det er hverken kjolelengde eller kjolens utringning som avgjør om kjolen er lekker.

Gammel 08-06-08, 20:13   #91
pippimamma

pippimamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hadde du virkelig brukt de to nederste kjolene i et bryllup? Eller i det hele tatt.. Når man kjøper festklær bør man se an arrangementet først også. Du går ikke i det samme i en barnedåp og "hæla i taket" fest. I et bryllup bør man ha noe som dekker rumpa.

Den nederste kunne jeg fint brukt i bryllup. Den dekker rumpa. Selv om jeg har passert 40 år så er rumpa fortsatt uten sig, takket være jevnlig trening.

Gammel 08-06-08, 20:19   #92
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Den nederste kunne jeg fint brukt i bryllup. Den dekker rumpa. Selv om jeg har passert 40 år så er rumpa fortsatt uten sig, takket være jevnlig trening.

Joda, jeg mente ikke at disse var for korte altså. Det var heller andre ting med disse kjolene. Man kan ha så bra kropp man vil, disse kjolene er ikke sexy. Men jeg skjønner at du liker dem, så jeg skal holde munn.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:20   #93
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Dene kunne jeg gjerne brukt i et bryllup

Eller denne

Denne

Gammel 08-06-08, 20:22   #94
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ikke gått i utfordrende kjoler i bryllup og kjolen skulle iallefall gått til knærne. *kjedelig*

Gammel 08-06-08, 20:24   #95
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Skal du først være dristig ...

Gammel 08-06-08, 20:26   #96
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg ville ikke gått i utfordrende kjoler i bryllup og kjolen skulle iallefall gått til knærne. *kjedelig*

Enig.

Vil dog ikke kalle meg selv kjedelig. Men føler jeg rett og slett for for gammel til å ha kjoler som såvidt dekker rumpa.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:29   #97
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med denne?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:29   #98
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsom tråd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:31   #99
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hva med denne?

Ja, denne må da passe perfekt i et bryllup.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 20:32   #100
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Dene kunne jeg gjerne brukt i et bryllup

Eller denne

Den var fin. Net-a-porter? Jeg finner den ikke!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.