Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg fikk verdens zmarteste kommentar i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 13:02   #81
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fikk verdens zmarteste kommentar i dag

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Oi, jeg er ikke flink. :litt tøytete:

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Eldre nå til dags... Forsvinner sosiale antenner og vanlig folkeskikk sånn gradvis etterhvert som man blir eldre?

Eldre? Det er da ikke bare eldre som kommer med sånne kommentarer. Noe av det første jeg får spørsmål om er om jeg har barn med forskjellige. Det er tydeligvis et helt vanlig spørsmål å stille ved første møte.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Det er ikke det at du ikke er flink, du har bare vært litt mer raus enn resten av denna dydige gjengne :så det så:

Jeg er enda rausere. Snart 4 barn med 3 forskjellige.

Gammel 12-06-08, 13:05   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Eldre? Det er da ikke bare eldre som kommer med sånne kommentarer. Noe av det første jeg får spørsmål om er om jeg har barn med forskjellige. Det er tydeligvis et helt vanlig spørsmål å stille ved første møte.

Jeg har inntrykk av at det OFTEST er eldre som kommer med slike pågående spørsmål.

Gammel 12-06-08, 13:14   #83
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har inntrykk av at det OFTEST er eldre som kommer med slike pågående spørsmål.

Da har du vært "heldig". Jeg syns det oftest er de på vår alder som spør.

Gammel 12-06-08, 13:24   #84
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke flink jeg heller. 3 barn og 2 fedre og attpåtil singel igjen!

Gammel 12-06-08, 21:22   #85
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg var også singel igjen, men det gikk heldigvis over. Noe forbigående greier.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 22:11   #86
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Da er jeg nok en av de flinke her.

Og skulle jeg begynt sammen med en ny mann, så blir det ikke noe 3. barn.

Det sa jeg også. I mange år.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 22:29   #87
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri fått spørsmålet jeg og hadde vel blitt en smule himmelfallen om noen hadde spurt. Det er da en privatsak!

Jeg er forøvrig "flink" og har fått tre nydelige barn med samme mann! "Why change a winning team?"

Eller kanskje jeg ikke har fått spørsmålet fordi det er utenkelig at mer enn èn mann noensinne ville hatt meg?

Gammel 12-06-08, 22:36   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg rett og slett usikker på om jeg er flink eller ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 22:41   #89
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg er dårlig der asså. 2 barn 2 fedre, fytti kattepus.

Ja, vi er nok litt syndige. Eller sa noen rause, vi får velge å se det sånn!

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg er far til alle mine barn.

Flink gutt!!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er jo alltid sånn at man kommer på 200 kommentarer man kunne slått tilbake med, når man kommer HJEM. Fanken altså.

Ja hver gang!!

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jøsses.

Her er det bare mannen min som er flink. To barn med bare MEG.
Jeg har ett særbarn.

Her også!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og på den samme, men motsatte siden har man mannen som kikket opp i barnevognen en venninne av meg trillet på, og kommenterte litt snøvlete at "det var jaggu godt å se en skikkelig norsk gutt!". I vognen lå hennes førstefødte datter, nær prikk lik sin indiske far.

Den var god!

Ellers møtte jeg en jevnaldrende mor som begynte å "kjefte" fordi sønnen min var så brun. Jeg måtte bli flinkere til å smøre han. Det er faktisk ikke bra for huden hans å ikke smøre han. Helt til jeg avbrøt henne og sa: "Hvor høy faktor synes du jeg skal bruke da?" Nei det visste hun jo ikke men han må smøres. Ja, men nå smøres han med solfaktor 30 hver dag sa jeg, så om det er for lite får du rettlede meg da!
Man bør kanskje holde kjeft om ting man ikke vet noe om. Sønnen min har sinnssykt gode pigmenter og blir brun selv med høy solfaktor. (Misunnelig, neida .)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 22:41   #90
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg er glad jeg rakk å bli gravid før vi flyttet og byttet postmann. :Også flink:

Gammel 13-06-08, 10:35   #91
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil for min egen del påstå at jeg var langt flinkere som dumpet den udugelige faren til Stælken, og skaffet han en ny pappa som er til stede for han i hverdagen, og aldri svikter. Jeg tenker faktisk aldri over at ikke samboeren min er far til begge ungene.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:10   #92
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg har ett særbarn.

Pfft. Jeg har to sære barn. Og tredjemann ligger godt an også, sånn rent genetisk.

Gammel 13-06-08, 17:46   #93
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvor flink er jeg? Seks barn som alle har samme far.
Kan du hilse vedkommede?

ja da er du ikke bare flink, men intelligent, klok, super ja....et eller annet

Gammel 13-06-08, 17:51   #94
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er FLINK!

Og det er 6 år mellom og alt. :flink:

Gammel 13-06-08, 17:53   #95
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Mulig ikke mannen min er så flink likevel. Han har riktignok begge sine to barn med bare meg, men det ble jo bare 8 mnd mellom de.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 01:06   #96
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Eldre? Det er da ikke bare eldre som kommer med sånne kommentarer. Noe av det første jeg får spørsmål om er om jeg har barn med forskjellige. Det er tydeligvis et helt vanlig spørsmål å stille ved første møte..

Nå kommenterte jeg vel egentlig de første historiene hvor de faktisk refererte til "eldre damer"...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.