Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til alle som jobber i helsesektoren

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 10:08   #1
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle som jobber i helsesektoren

Opprinnelig lagt inn av Stillongs, her.

MRSA begynner faktisk å bli et problem på norske sykehus også.

Nettopp, og det spres veldig lett på sykehus. Derfor er det så forferdelg viktig at man har gode hygienerutiner som overholdes.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 10:49   #2
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Hadde noen av sykepleierne som tok seg av sønnen min på nyfødt intensiv hatt på seg smykker eller hatt lange negler, så hadde jeg klikket i vinkel. Heldigvis så vi ikke noe til det der vi var.

Gammel 13-11-06, 10:52   #3
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det høres så dramatisk ut når du sier det sånn

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:38   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Etter min tredje fødsel fikk jeg infeksjon i underlivet to dager etter vesla var født. De sa at det antakelig var "sykehusbakterier". Jeg måtte ha antibiotika intravenøst og veslejenta stakker fikk "sprutbæsj" de første ukene pga. antibiotikaen jeg tok. Men jeg ble frisk heldigvis.

Dumt hvis man skal få slike infeksjoner fordi helsepersonell slurver. Nå var jeg en frisk person, men jeg tenker da jeg hadde kreft og gikk på cellegift. Da hadde det vært surt å bli syk pga. dårlig hygiene. Det kunne også ha blitt langt alvorligere med meg som hadde nedsatt immunforsvar. Og ikke minst en tilleggsbelastning.

Jeg håper at hygiene er noe man hele tiden har fokus på i helsevesenet.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.