Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor blir tropesommeren vår av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 22:41   #81
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor blir tropesommeren vår av?

Hagl og 7 grader i dag Vi måtte fyre i ovnen og sette på varmen igjen.
:vil ha sol og varme:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:26   #82
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Nå lurer jeg virkelig på om det er værskifte ved kommunegrensen, for jeg har ikke sett hagelbygene Iset snakker om.

Det har regnet bittelitt (okei da, pøsregnet i 5 min), men ikke verre enn at deler av blomsterbedet har tørre områder.

Gammel 15-06-08, 08:39   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Nå lurer jeg virkelig på om det er værskifte ved kommunegrensen, for jeg har ikke sett hagelbygene Iset snakker om.

Det har regnet bittelitt (okei da, pøsregnet i 5 min), men ikke verre enn at deler av blomsterbedet har tørre områder.

Det var mens vi var på Kvadrat (vi stor utenfor). Det haglet skikkelig, vesla HYLTE (for hun er livredd hagl, hehe). Helt grusomt vær. Men ellers regnet det hele dagen her faktisk. HELE dagen, helt til kvelden. Vi måtte ha vindusviskerne på FULL styrke hele kjøreturen, ellers så vi ingenting. Noen inne på Kvadrat stod og pekte ut og sa "har du sett på maken".

Gammel 15-06-08, 09:21   #84
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det var mens vi var på Kvadrat (vi stor utenfor). Det haglet skikkelig, vesla HYLTE (for hun er livredd hagl, hehe). Helt grusomt vær. Men ellers regnet det hele dagen her faktisk. HELE dagen, helt til kvelden. Vi måtte ha vindusviskerne på FULL styrke hele kjøreturen, ellers så vi ingenting. Noen inne på Kvadrat stod og pekte ut og sa "har du sett på maken".

Ja, sånn var det her på Ullandhaug også faktisk. Og i går morges i 9-10-tiden haglet det skikkelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 12:23   #85
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er nesten frost om natta nå. Nå er det 10 grader og regn. Det tordnet i ste.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 14:12   #86
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sol i Molde i dag! Dog en kald vind... ;Men ligger man i le på verandaen kjennes det nesten ut som om det er sommer egentlig.

Gammel 22-06-08, 13:47   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helvetes drittvær! Om EN person kommer til meg og sier hvor deilig det er med kjøligere vær, kommer jeg til å fyke på vedkommende. Nå har det regnet og regnet i dagesvis, i skrivende stund regner det faktisk så kraftig at det ser tåkete ut, kan nesten ikke se fjellet borti her pga. regn. AAAAAAAARGH!!!!

Det er jo bare en uke til JULI? Skal vi ha det sånn i hele sommer? Da flytter jeg til et annet land, orker ikke sånne somre hvert år!

Gammel 22-06-08, 13:54   #88
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helvetes drittvær! Om EN person kommer til meg og sier hvor deilig det er med kjøligere vær, kommer jeg til å fyke på vedkommende. Nå har det regnet og regnet i dagesvis, i skrivende stund regner det faktisk så kraftig at det ser tåkete ut, kan nesten ikke se fjellet borti her pga. regn. AAAAAAAARGH!!!!

Fyk på meg. Det er fantasisk at det helvetes pollenet forsvant fra lufta!

Gammel 22-06-08, 14:06   #89
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja!

Dessuten er det mange måter å ha tropesommer på: Tropisk regn over Norge

Gammel 22-06-08, 14:08   #90
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

:katteklør:

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja!

Dessuten er det mange måter å ha tropesommer på: Tropisk regn over Norge

Pøh. Samme hvor regnet kommer fra, jeg vil ikke ha det!!

Gammel 22-06-08, 14:10   #91
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 22-06-08, 15:38   #92
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor blir tropesommeren vår av?

Helvetes drittvær! Om EN person kommer til meg og sier hvor deilig det er med kjøligere vær, kommer jeg til å fyke på vedkommende.

Fyk gjerne på meg og. :edel:
Det er så deilig med kaldere vær! :nyter:

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:48   #93
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad det ikke er så varmt lenger her. Hagen trenger litt, egentlig mye, regn. Soleksemen holder seg unna og hjernen fungerer i denne temperaturen. Det er fordelen med Norge, syns jeg, at det sjeldent blir himla varmt særlig lenge. Unnskyld Iset, du har lov til å prikke rødt nå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 16:50   #94
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

GRRRR! *rødprikker*

Men seriøst, synes dere det er greit med 1 uke sommervær og resten av året i kuldehelvete og regnhelvete?? Hæ? Ønsk nå i det minste sommervær for deres barns skyld. *prøver å få alle til å få ekstremt dårlig samvittighet*

Altså; jeg trenger ikke trooopevarme hele sommeren (eller i det hele tatt) men kan det ikke være litt forskjell på årstidene? Skal sommeren være høst??

Gammel 22-06-08, 17:29   #95
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Skal sommeren være høst??

Og våren være en uke eller to med sommer?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 17:31   #96
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, nå kan godt sommeren komme tilbake igjen! Sitter og fryser på jobb og ser ut på høljregn. Grrr.

Gammel 22-06-08, 17:31   #97
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

GRRRR! *rødprikker*

Men seriøst, synes dere det er greit med 1 uke sommervær og resten av året i kuldehelvete og regnhelvete??

Nei. Jeg er egentlig enig med deg. Men jeg blir sliten og irritabel av varme, og jeg HATER den "#¤%& pollenallergien, du skulle bare prøvd.

Gammel 22-06-08, 17:34   #98
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er helt enig med deg Iset. Nå ønsker jeg sola og varmen tilbake igjen! Er så lei regn, regn og atter regn...

Gammel 22-06-08, 18:09   #99
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil også ha mer sommer.
Igår var det veldig deilig da, men idag er det grått og trist.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 18:14   #100
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

det er faktisk litt sol mellom skyene her i dag!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.