|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Haha, jeg ser det er mange som ikke fikser gult eller oransje. Det er jo to av de fineste fargene! Jeg kjøpte meg nettopp to orange topper og to gule. Gleder meg til å bruke dem i sommer!
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg elsker farger og har/går med det meste. Unntakene er sennepsgult (men knallgult er stilig!), lilla og mosegrønn. De fargene gir netthinnen min lite. Jeg elsker oransje, og kjøpte i vår en hysterisk oransje silkekjole som jeg har brukt i party flere ganger, og aldri fått så mye skryt.
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Limegrønt finner man ikke hos meg, ei heller oransj og knall gult. Farger som går over mot gult kler meg ikke, så en del grønnfarger går også ut. Det eneste av sånt jeg kan bruke er pastellgult.
|
|
|
#9 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?oransje
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Gult og militærgrønt har jeg lite eller ingenting av. Heller ikke blått (bortsett fra jeans, da). Sort bruker jeg lite, da i så fall til fest eller som bunnfarge i mønstrede bluser e.l. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg har veldig lite gult, mørkeblått, beige og rosa. Det finnes elementer av disse fargene på klærne mine, men få klær hvor disse fargene er særlig fremtredende. Jeg liker å bruke litt farger, og synes jeg kler de fleste farger. Men jeg trives også i hvitt, grått og sort. Nå om dagen går det mye i hvitt. *renner bort*
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg blir helt borte og blass i gult eller beige. Hvis jeg farget håret så kanskje, men nå har jeg lite i disse fargene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Sennepsgul, gul, grønn, rustbrun, vinrød, oransje.
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?Jeg er veldig glad i farger, men kler dårlig pastellfarger og grønnfarger med mye gult i, så det holder jeg meg unna. Marineblått er for meg den ultimate "kjedelig kjerring"-fargen så det er det også lite av, det samme med beige og lyse gulfarger som jeg ikke kler i det hele tatt.
|
![]() |
|
|