Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 20:12   #81
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Jeg har sagt ja til å jobbe 10-18 til lørdag, la mannen gå på fest alene til lørdag og tatt med Knoll, Tott og Mannen på kjøretur oppi landet å bada litt!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 20:41   #82
VårVill
Fullverdig medlem

VårVill sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har overrasket noen med et boblebad.

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 21:00   #83
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har klipt vår og naboens hekk.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 21:02   #84
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ønsket en venninne god bedring, laget sjørøverdrakt til poden.

Sist redigert av Anne : 03-07-08 kl 21:10.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 21:09   #85
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hatt sex med mannen.

Vet ikke hvem som hadde mest glede av det jeg. Han eller jeg?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 21:14   #86
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sendt gubben på countryfestival. Hver sin lyst. Vi hjemme har reist så jentene fikk bade i varmen.

Gammel 03-07-08, 22:21   #87
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden passet bra i dag.
Har akkurat bakt en marsipankake til barnehagepersonalet.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 22:39   #88
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært med ei venninne og hunden, for å bade hunden! :nøgd: Og der var det mygg svære som veps, og jeg fikk ca 200 stikk, så jeg er skikkelig grei!

Gammel 03-07-08, 22:44   #89
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

har kjøpt litt nye klær til mannen og det ble han som vanllig glad for at jeg gjør. Han ble fornøyd også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:51   #90
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lo nettopp hjertelig av den dårlige vitsen til sjefen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:01   #91
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg lo nettopp hjertelig av den dårlige vitsen til sjefen.

Vi har en vinner!

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 19:51   #92
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Vi har en vinner!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 19:54   #93
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tok med meg to slitne unger og kjørte mannen til fest.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 20:16   #94
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg bar kiste i en begravelse i dag.

Gammel 11-07-08, 22:31   #95
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idag så jeg nabogutten på 13 år, jobbe i hagen, mens foreldrene var på jobb. Han skuflet jord oppi trillebåra, og tømte det ut der han hadde fått beskjed om. Det var ganske mye jord, så jeg så ut av vinduet vårt at han av og til stoppet opp for å ta en pust i bakken.
Da laget jeg ei stor skål med oppskåret banan, eple og vannmelon og gikk bort til han med. Han ble så glad og takket veldig for det!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 23:24   #96
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har laget en kake som heter "Verdens beste (Kvæfjordkake) til min mors 65-årsdag, min brors 39-årsdag og min nevøs 5-årsdag. Dagene skal feires sammen i morgen. Jeg skal også lage en salat til alle gjestene. Vi skal grille sammen. Min bror elsker denne kaka...

Sist redigert av Jessica : 04-08-08 kl 20:28. Årsak: Heter ikke Kåfjordkake, men KVÆFJORDKAKE.Takk for tips!
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 10:09   #97
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sa til minsten at han skal sove hos bestemor og bestefar i natt, de ringte og lurte på ett lån. Skal si noen ble lykkelige!!

Gammel 12-07-08, 10:44   #98
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreløpig har jeg ikke gjort noe særlig......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 10:51   #99
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teller det at jeg har matet kattene?

Jeg skal redde barna fra Bygdehelvetet etterpå. Dvs, de har jo hatt det helt fantastisk på landet med mormor og morfar, så noen redningsaksjon er det strengt tatt ikke, men både de og jeg blir nok veldig glad over å se hverandre igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 10:54   #100
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har servert lillemor en skål med jordbær plukket i hagen! Og så satt jeg på kaffe da jeg stod opp til mannen..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.