|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
nygift
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har sagt ja til å jobbe 10-18 til lørdag, la mannen gå på fest alene til lørdag og tatt med Knoll, Tott og Mannen på kjøretur oppi landet å bada litt!
![]() |
#82 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har overrasket noen med et boblebad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har klipt vår og naboens hekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har ønsket en venninne god bedring, laget sjørøverdrakt til poden. Sist redigert av Anne : 03-07-08 kl 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har hatt sex med mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Sendt gubben på countryfestival. Hver sin lyst. Vi hjemme har reist så jentene fikk bade i varmen.
![]() |
#87 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Denne tråden passet bra i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har vært med ei venninne og hunden, for å bade hunden! :nøgd: Og der var det mygg svære som veps, og jeg fikk ca 200 stikk, så jeg er skikkelig grei!
![]() |
#89 |
Ferdig!
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?har kjøpt litt nye klær til mannen og det ble han som vanllig glad for at jeg gjør. Han ble fornøyd også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg tok med meg to slitne unger og kjørte mannen til fest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg bar kiste i en begravelse i dag.
![]() |
#95 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Idag så jeg nabogutten på 13 år, jobbe i hagen, mens foreldrene var på jobb. Han skuflet jord oppi trillebåra, og tømte det ut der han hadde fått beskjed om. Det var ganske mye jord, så jeg så ut av vinduet vårt at han av og til stoppet opp for å ta en pust i bakken.
![]() |
#96 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har laget en kake som heter "Verdens beste (Kvæfjordkake) til min mors 65-årsdag, min brors 39-årsdag og min nevøs 5-årsdag. Dagene skal feires sammen i morgen. Jeg skal også lage en salat til alle gjestene. Vi skal grille sammen. Min bror elsker denne kaka... Sist redigert av Jessica : 04-08-08 kl 20:28. Årsak: Heter ikke Kåfjordkake, men KVÆFJORDKAKE.Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg sa til minsten at han skal sove hos bestemor og bestefar i natt, de ringte og lurte på ett lån. Skal si noen ble lykkelige!!
![]() |
#98 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Foreløpig har jeg ikke gjort noe særlig...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Teller det at jeg har matet kattene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
re:designer
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har servert lillemor en skål med jordbær plukket i hagen! Og så satt jeg på kaffe da jeg stod opp til mannen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|