Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er barnet ditt rasist?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-08, 18:10   #81
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er barnet ditt rasist?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Fant han!
http://en.wikipedia.org/wiki/Gustavo_Kuerten

Stønner gjør han og!
Kuerten retired from professional tennis after losing to Paul-Henri Mathieu in the first round of Roland Garros '08.
Det var om søndagen, og jeg var der ikke før mandag/tirsdag.

Kuerten: perhaps the grunter par excellence of tennis, he has sweeping moans that accompany his shots and can make him appear pretty lame, particularly when he is forced onto the defensive. All together now, "EuurggghhWAAAYYYYYY!"
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=9545

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

JA! Med det etternavnet skjønner jeg at jeg ikke trodde han var fra søramerika. Men han hadde lengre hår før. "the grunter par excellence of tennis, he has sweeping moans that accompany his shots and can make him appear pretty lame" Haha, det var akkurat sånn jeg tenkte også, pen å se på men litt disturbing med de stønnene.

Ja, han der var jo en skikkelig lekkerbisk

Gammel 13-07-08, 18:17   #82
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Må man druse til når man spiller Wii? Er den dingsen tung?

... en av flere nettsider dedikert til ting ødelagt av wiifjernkontrollen: www.wiidamage.com

Gammel 13-07-08, 18:19   #83
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Oki, det var kanskje ikke verden beste bilde. Her er han litt søtere:

Og her:

Og her:

Som du skjønner liker jeg ikke glætte menn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:22   #84
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter har fantastisk smak.

Gammel 13-07-08, 18:25   #85
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... en av flere nettsider dedikert til ting ødelagt av wiifjernkontrollen: www.wiidamage.com

Slike sider er alltid festlige.

Gammel 13-07-08, 18:27   #86
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Glitter har fantastisk smak.

Jeg vet.

Jeg spiller forresten mye eye toy, det må se ganske rart ut for eventuelle naboer som titter inn. Mitt favorittspill er et hvor jeg klasker ninjaer og knekker planker i to.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:36   #87
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye koster denne spilleduppeditten da?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 18:55   #88
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok - han tennisspilleren hadde helt noe å fare med (sånn estetisk sett) Jeg liker heller ikke glættinger - men på det første bildet så han ut som en....raring.

Forøvrig har jeg også lyst på Wii. Den konsollen jeg virkelig har tro på.

Gammel 13-07-08, 22:51   #89
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Diverse
samt
Fernando Verdasco
Ernest Gulbis
FranK Dansevic
Dmitry Tursunov

Note: Kif er ikke ansvarlig for homoerotisk innhold på eksterne nettsider.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 22:56   #90
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som du skjønner liker jeg ikke glætte menn.

Nei, hvem vil ha glætte menn? De skal helst se ut som om de har vært på fylla i ei uke – minst!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 22:57   #91
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, hvem vil ha glætte menn? De skal helst se ut som om de har vært på fylla i ei uke – minst!

Da har jeg et par kandidater her i Trondheim du bør hilse på. De ser ikke bare sånn ut. It's the real thing.

Gammel 13-07-08, 23:00   #92
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Du må komme å besøke meg på jobb - Der har du kara dine!

Gammel 14-07-08, 15:22   #93
HansKristian
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
HansKristian kan håpe på forbedringer
Standard

Flertallet her inne er tydeligvis ikke interessert i å ha en seriøs diskusjon. Så da poster jeg bare denne lenken, så kan de av dere som ønsker studere den nærmere:

Sist redigert av Toffskij : 14-07-08 kl 15:58. Årsak: Lenke fjernet
HansKristian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 15:25   #94
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Det var da voldsomt unødvendig å spamme hele FP med den samme linken, eller??

Gammel 14-07-08, 15:31   #95
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg vet.

Jeg spiller forresten mye eye toy, det må se ganske rart ut for eventuelle naboer som titter inn. Mitt favorittspill er et hvor jeg klasker ninjaer og knekker planker i to.

EyeToy er genialt. Jeg er god på boksing, og hvis man lever seg skikkelig inn i det er det trening bedre enn noe annet.

Gammel 14-07-08, 15:34   #96
HansKristian
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
HansKristian kan håpe på forbedringer
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det var da voldsomt unødvendig å spamme hele FP med den samme linken, eller??

Nei, det var nødvendig

Sist redigert av Toffskij : 14-07-08 kl 15:35. Årsak: Lenke fjernet
HansKristian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 15:34   #97
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HansKristian, her.

Nei, det var nødvendig

Modder, hvor lenge skal han få holde på?

Sist redigert av Toffskij : 14-07-08 kl 15:36. Årsak: Fjernet quotet lenke
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 15:36   #98
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Modder, hvor lenge skal han få holde på?

Barnehagen stenger vel snart, så forhåpentligvis ikke altfor lenge.

Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 15:36   #99
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nå kjenner jeg at jeg blir sint her.

Gammel 14-07-08, 15:36   #100
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Barnehagen stenger vel snart, så forhåpentligvis ikke altfor lenge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.