|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
I farta!!
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea
![]() |
#84 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJa, de skal være pusset opp tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Ser ut som type E leilighetene er ekstra store? Blir nok supert!
![]() |
#87 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaEr inne og kikker på bestillingen nå, jeg har valgt frokost, men jeg ser at vi også ligger inne med Sunwing Inclusive, som er;
![]() |
#88 |
Tåler regn
|
Jeg har tatt Sunwing Inclusive første uken, men ikke siste uken. Dette var noe vi betalte ekstra for, og ble spurt om vi ønsket å ha det. Vi betalte da ca 1600 pr voksne pers. Siste uken vil vi gå andre steder å spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaSå dette er noe man må velge, ja? Mulig det kun ligger inne fordi jeg har betalt hele summen for ferien, at det ikke er mulig å legge til sånt da?
![]() |
#90 |
I farta!!
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaDet hørtes merkelig ut Sitron. Ring på mandag ja.
![]() |
#91 |
er i sommer***us
![]() |
Så bra! Dere hadde E- mot hage først? Ble det mye dyrere?
![]() |
#92 |
I farta!!
|
Betalte ingenting ekstra.
![]() |
#93 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJeg har nesten fått med mannen på at vi skal reise her i slutten av mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
I farta!!
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi har kun kjørt buss før. Skal vi ta taxi nå regner jeg med at alle sitter med bilbelte. Er vel dårlig med puter og seter der. Men går det buss tar vi heller det.
![]() |
#95 |
Øyboer
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaEr bussen like trang sånn at alle må gå forsatt? Husker vi tok den 1 gang når vi var der sist. Var helt forferdelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaBussene varierte veldig. Det var alt fra turbusser, til vanlige busser med en del ståplasser. Stort sett var de vel så gode som bussene jeg ser her hjemme, men for oss som sjelden busser i det hele tatt så blir det hele veldig uvant... Men nå var det uanset så varmt da vi var på Rhodos at det kun var stranden som fristet. Stort sett.
![]() |
![]() |
#97 |
Øyboer
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi kommer til å reise i slutten av Mai. Da er det ca 25 grader der nede og bare 20 grader i vannet.. Så tror det blir "fin" temperatur til hva som helst. Eneste uken vi har mulighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJa, vi hadde 27 i sjøen, og sikkert 10 grader mer i luften.
![]() |
![]() |
#99 |
Øyboer
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJeg er litt redd for at det blir for kaldt for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
er i sommer***us
![]() |
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi reiser 7.juni men hører det er fint på Sunwing Rhodos i forhold til å avkjøle seg i skyggen. Vi tenkte først på Mallorca i juni, men ble advart av reisebyrået om at det ofte kunne være dårlig vær der så tidlig. Rhodos var et mye tryggere valg da været ofte er stabilt.
![]() |
|
|