|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toppløs soling?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det tristeste er de som er avhengige av å være knallbrune året rundt og som tilsidesetter ALT annet enn soling hele sommeren for å oppnå den maksimale brunfarge (og rynker og føflekker og pigmentflekker...) bare for å være brun. Kjenner ei slik ei.... uansett hva hun blir bedt med på, så kan hun ikke, for hun må sole seg.... Førstemann som kommer på stranden, sistemann som går - HVER dag. Det blir litt for manisk for min smak.
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Der har du meg og |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Åh ja, det er helt herlig!
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Toppløs soling?Nei, nei og atter nei. Synes det er litt ulekkert jeg. Men en gang på åttitallet eide jeg en Stephanie-bikini, de som ikke hadde overdel. |
|
|
|
#9 |
|
fri
|
Sv: Toppløs soling?Jeg synes det kan være deilig å sole seg dersom det ikke er altfor vamt. Da foretrekker jeg å ligge under parasoll, iallfall med hodet. Og det er jo veldig behagelig å få litt frisk sommerfarge også. Sjokoladebrun har jeg uansett aldri klart å bli. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nattrangler
Sv: Toppløs soling?En tidligere nabo solte seg ofte toppløs, og hun hadde de største puppene jeg noen gang har sett IRL, og jeg vet om flere som kjørte av veien da de så henne sitte ute i hagen, blandt annet min mann kjørte i grøfta, men han innrømmet ikke at det var på grunn av henne men han sa det var ei katte i veien
|
|
|
#11 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#12 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toppløs soling?Jeg gjorde det den gang da, men det ville ikke falt meg inn å gjøre det i dag.
|
|
|
|
#13 |
|
Metallica!!
|
Sv: Toppløs soling?Neitakk.. Ikke bryr jeg meg om skiller heller.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
En kombinasjon av de to siste kanskje? Ikke "for partnerens skyld" fordi det er noe krav på noen måte, men jeg husker godt den deilige følelsen av å være brun nesten over alt. Føle seg litt ekstra lekker. Veldig god sommerfølelse. Men jeg lever greit uten også altså. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg regner med at man har flere typer topper som ikke alle passer til bikinioverdelen og da vil skille syns. Jeg har f.eks en halterneckbikini og da syns skillet godt når jeg går i vanlig bh og singlet.
|
|
|
#16 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Toppløs soling?I og med at jeg nærmest er albino |
|
|
|