Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Toppløs soling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 22:13   #81
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Når man er på stranden, og har badet seg kald - da er det deeeeeilig å ligge i solen og sløve! Så ligger man der til man trenger et nytt bad, og så repeterer man det hele til det er på tide å gå hjem. Jeg elsker sjøen!

Gammel 24-07-08, 22:41   #82
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Nei, hvis jeg hadde solt meg hadde jeg aldri gjort det i toppløs tilstand. Soling er harry

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:54   #83
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kjempedeilig? For meg er det noe av det mest smertefulle som finnes, og endatil særdeles kjedelig.

Det er aldeles grusomt. Jeg tenkte på det litt lave d-vitaminlageret mitt (visstnok vanlig blant overvetktige fordi vi ikke soler oss så mye) så jeg la meg ute på verandaen i en halv time for noen uker siden. Noe så grønnjævlig fælt. Det var sommerens første og siste soling, tror jeg. Jeg foretrekker vitaminmangel. Og stranda? Sola steiker da på en selv om en er i vannet. Men mindre man har hele kroppen under vann - til enhver tid!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:28   #84
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Toppløs-soling er harry, og det er ikke ofte man ser toppløse lenger, synes jeg. Fine, hvite pupper inni i en enda finere bikini er både mer sexy og delikat!

Gammel 24-07-08, 23:31   #85
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke huske sist jeg så toppløs soling. Jo forresten husker ei fra Tyrkia (av alle steder!) med nye silikonpupper for ca. 5 år siden.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:59   #86
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Når man er på stranden, og har badet seg kald - da er det deeeeeilig å ligge i solen og sløve! Så ligger man der til man trenger et nytt bad, og så repeterer man det hele til det er på tide å gå hjem. Jeg elsker sjøen!

Der har du meg og
Når man i tillegg ikke kan fordra vinter, må jo litt sol og varme nytes før kroppen må pakkes helt inn igjen!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:16   #87
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er aldeles grusomt. Jeg tenkte på det litt lave d-vitaminlageret mitt (visstnok vanlig blant overvetktige fordi vi ikke soler oss så mye) så jeg la meg ute på verandaen i en halv time for noen uker siden. Noe så grønnjævlig fælt. Det var sommerens første og siste soling, tror jeg. Jeg foretrekker vitaminmangel. Og stranda? Sola steiker da på en selv om en er i vannet. Men mindre man har hele kroppen under vann - til enhver tid!

Det holder visst med 10 minutt i sola hver dag i sommerhalvåret, og bare med armer og ansikt blottet for få dekket D-vitaminbehovet: Link.

Synes ikke soling er harry, dog litt unødvendig hvis man er aktiv ute til daglig, men rett og slett litt trist hvis det utføres med olje, tanga og aluminiumsfolie.

Gammel 25-07-08, 00:30   #88
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å sløve i solen er nyyydelig. Med bok. Eller iPod. Og vannflaske. Lukt av solkrem på huden. Skille etter bikinien. ( ) Solbleket hår. Fregner på nesen. Åh, det er deilig med sommer!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:33   #89
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jordbær og moreller! Og skrape rumpa på rur-en på svaberget. Hm. :stripete:

Gammel 25-07-08, 01:00   #90
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Synes ikke soling er harry, dog litt unødvendig hvis man er aktiv ute til daglig, men rett og slett litt trist hvis det utføres med olje, tanga og aluminiumsfolie.

Jeg synes det tristeste er de som er avhengige av å være knallbrune året rundt og som tilsidesetter ALT annet enn soling hele sommeren for å oppnå den maksimale brunfarge (og rynker og føflekker og pigmentflekker...) bare for å være brun. Kjenner ei slik ei.... uansett hva hun blir bedt med på, så kan hun ikke, for hun må sole seg.... Førstemann som kommer på stranden, sistemann som går - HVER dag. Det blir litt for manisk for min smak.

Gammel 25-07-08, 01:10   #91
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg synes det tristeste er de som er avhengige av å være knallbrune året rundt og som tilsidesetter ALT annet enn soling hele sommeren for å oppnå den maksimale brunfarge (og rynker og føflekker og pigmentflekker...) bare for å være brun. Kjenner ei slik ei.... uansett hva hun blir bedt med på, så kan hun ikke, for hun må sole seg.... Førstemann som kommer på stranden, sistemann som går - HVER dag. Det blir litt for manisk for min smak.

Ganske trist ja og veldig farlig...

Det må sies at jeg tidligere var forholdsvis glad i å sole meg (til og med toppløs frem til midten av 90-tallet) men har etterhvert blitt nøye med solfaktor og sitter gjerne i skyggen på en solfylt dag. Jeg er fremdeles glad i strandliv, bading, svaberg og sommerlukt på huden for det, men det holder med 5 minutters oppvarming i sola (eller en liten gåtur?) før jeg hopper i sjøen.

Gammel 25-07-08, 01:35   #92
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det kan være deilig å sole seg dersom det ikke er altfor vamt. Da foretrekker jeg å ligge under parasoll, iallfall med hodet. Og det er jo veldig behagelig å få litt frisk sommerfarge også. Sjokoladebrun har jeg uansett aldri klart å bli.

Jeg solte meg innimellom toppløs på 80-tallet, men følte meg aldri helt vel med det, og gikk aldri rundt toppløs på stranden. Så jeg var egentlig ganske lettet da moten endret seg og jeg slapp toppløspresset. Følte det ikke påtrengende da det var mote, men merker at jeg nå blir litt overrasket når jeg ser folk som soler seg toppløs, og særlig om de går rundt. Og jeg innrømmer gjerne at jeg synes det er litt harry å sole seg toppløs på stranda i dag.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 01:50   #93
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

En tidligere nabo solte seg ofte toppløs, og hun hadde de største puppene jeg noen gang har sett IRL, og jeg vet om flere som kjørte av veien da de så henne sitte ute i hagen, blandt annet min mann kjørte i grøfta, men han innrømmet ikke at det var på grunn av henne men han sa det var ei katte i veien vet ikke hva slags unnskyldning alle de andre hadde.

Gammel 25-07-08, 01:53   #94
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

En tidligere nabo solte seg ofte toppløs, og hun hadde de største puppene jeg noen gang har sett IRL, og jeg vet om flere som kjørte av veien da de så henne sitte ute i hagen, blandt annet min mann kjørte i grøfta, men han innrømmet ikke at det var på grunn av henne men han sa det var ei katte i veien vet ikke hva slags unnskyldning alle de andre hadde.

Gammel 26-07-08, 10:18   #95
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh ja, det er helt herlig!
Sjøen og stranda er noe av det beste som finnes.

Gammel 26-07-08, 20:08   #96
Skvetten
Passiv

Standard

Nei, nei og atter nei. Synes det er litt ulekkert jeg. Men en gang på åttitallet eide jeg en Stephanie-bikini, de som ikke hadde overdel.

Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 20:11   #97
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg gjorde det den gang da, men det ville ikke falt meg inn å gjøre det i dag.

Gammel 26-07-08, 20:43   #98
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Neitakk.. Ikke bryr jeg meg om skiller heller. Når sommeren er over her jeg somregel mange forskjellige skiller på påde armer og bein, det er litt av sjarmen ved sommeren synes jeg.

Gammel 26-07-08, 20:58   #99
TBM
Passiv

Standard

Jeg bruker kun truse når jeg soler meg hjemme og på min egen terrasse. Unger og mann får løpe rundt, men jeg gjør det ikke hvis det er så mange andre til stede. Hadde en venninne på besøk en uke, og da hadde jeg en topp som jeg tok på¨meg når jeg måtte reise meg fra solsenga. Det er liksom ikke heeeelt ok å sprade rundt med hengepupper når det er andre tilstede...

Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 21:02   #100
Ditlovna
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
Ditlovna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gjorde det av og til i min ungdom, men nå føles det ikke naturlig. Ser heller ikke mange toppløse på strendene nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.