|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
maler
|
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?Vi har bestilt på Alucida. Surfa som gale på nettet for å finne ut når skolene i Trondheim starter igjen etter ferien, og har bestilt de to siste ukene av skoleferien. Så satser vi på at de ikke flytter skolestart, det ville i såfall ikke vært første gangen. Men dyrt ble det ja.
|
|
|
#82 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?
Dere kommer nok til å få det kjempefint. Min mor var i Side i sommer og sa det var kjempeflott der.- Restaurantprisene var halvparten av prisene i Spania/Mallorca.
|
|
|
#83 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?Tjorven; vi vcar der i fjor: GLED DEG! Det var veldig flott der! Anbefaler tyrkisk bad på spaen. Flott anlegg, nydelig mat, og vi skal tilbake. Engang.
|
|
|
#84 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Prøvde nå og fikk til svar at vi må vente da de ikke har begynt med sommer 2010 enda. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Det syns jeg var rart? Jeg fikk beskjed om å opplyse billettnummer, noe jeg gav dem og fikk reservert 1ABC.
|
|
|
#87 |
|
Ekvilist
|
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?Jeg var inne i denne tråden for en time siden for å spørre om akkurat det samme.
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette stemmer.
|
|
|
#89 |
|
Ekvilist
|
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?I mai bodde vi i en 3-roms på Victoria (vanlig leilighet). Den lå utrolig bra til synes jeg, ingen som bodde over eller under og lite generell støy utenom smelling fra vannrør i ny og ne. Men det var et h&%&/ spetakkel hver fjerde morgen fra 5.30 på grunn av plenvanning, og bråk fra det utdaterte rørsystemet. Det trenger vi ikke på ferie.
|
|
|
#90 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Har bare hatt vanlig to-roms på samme hotell, men vi har vært der 4 ganger og skal bestille så snart turene legges ut. I år måtte vi avbestille når vi endelig hadde kapret et rom med havutsikt, så neste år SKAL jeg. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Ekvilist
|
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?Takk for svar Apple. Det er egentlig støyen leilighetene imellom jeg er mest redd for. Har fått ferie på Alcudia ødelagt tidligere pga. leven fra naboene nattetid. (Det var på Viva Tropic, ikke Sunwing.)
|
|
|
#92 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Å, det er kjipt. Vet ikke helt om det er lytt mellom rommene, man vil nok høre om folk støyer. Men siden det er nesten utelukkende småbarnsforeldre på hotellet, så er det ganske stille på natta. Men man kan jo selvsagt få en nabo med barn som skriker... |
|
|
|
|
|
#93 |
|
En som trener
|
Vi har bodd i 3-roms ROOM på Nuevas Palmeras. Kjempe-fint, og nydelig utsikt, for man kommer jo ganske høyt opp. Kan ikke huske at det var lytt, nei, men det er et visst "sus" fra promenaden og restaurantene (ute altså, inne hører man det ikke). |
|
|
|
|
|
#94 |
|
En som trener
|
Takk! Vurderer Rhodos i høstferien neste år (og |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ekvilist
|
Sus er bare fint. Sex og synging er ikke fint. Eller jo, det er fint. Men ikke når man holdes våken av at andre bedriver den slags gjennom nettene.
Takk for info!
|
|
|
#97 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?Vi bodde også på Princesa, men hørte ikke en lyd. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?Tirsdag 6. september, klokken 12.00! |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ekvilist
|
Sv: Når legger Ving ut sommerreisene?Oh, shit. Da må vi bestemme oss raskt! Takk for svar, Christa. Nå ser jeg at datoen sto der rett foran øynene mine på nettsiden. :blind:
|
![]() |
|
|