|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?
Hva mener du med det?
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Jepp, det gjelder meg og.... Ikke tilfeldig at denne selvinnsikten kom i mitt andre innlegg i denne tråden! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
sangfugl
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er dårlig på å være seriøs. Men jeg prøver.
|
|
|
#6 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er helt hårreisende dårlig på å huske navn. Direkte pinlig dårlig. Ellers skal jeg vel helst se deadlinespøkelset i hvitøyet før jeg setter i gang med hva det nå måtte være. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg skulle ønske jeg var mer tålmodig. I alle sammenhenger.
|
|
|
#9 |
|
På opplading
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er fryktelig dårlig på å slutte å spise på den svære sjokoladen, selv om jeg er kvalm..
|
|
|
#11 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Eg manglar retningssans, og eg kan gå meg vill i eitkvart parkeringshus. Eg kan heller ikkje bedømma avstand særlig godt, og har ein tendens til å gå rett på dørkarmar og slikt. Eg spurte optikaren min om det kunne vera fordi eg ser så dårlig, men nei - eg er berre klossete
|
|
|
#13 |
|
Pauset
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Smalltalk, få nye varige vennskap, ta ting på sparket, matlaging, motta kritikk og å ikke la ting gå inn på meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette kunne vært en beskrivelse av meg også ... Kanskje bortsett fra ballspill, der er jeg helt ordinær.
|
|
|
#15 |
|
Opp og ned
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er elendig på å huske ting. Avtaler o.l. Suger på å stå opp om morgenen, klarer det bare ikke og bruker snooseknappen 20 ganger eller noe. Jeg er heller ikke strukturert når det gjelder regninger, blir et stort problem siden jeg blir alene og MÅ ta meg av det på egenhånd. Godt man kan legge inn fasttrekk.
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg greier aldri å huske bursdager og merkedager. Det er så ille at jeg fikk ferdig utfylt bursdagskalender av 2 venninner. Den er utrolig nyttig, om jeg bare kunne huske hvor jeg har lagt den |
|
|
|
![]() |
|
|