|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Fornuft og følelserI begynnelsen av første episode, før selve serien kom i gang ser vi delvis en ung jente og en ung mann. Han kysser henne bl.a. Jeg fikk det ikke helt med meg for jeg drev med andre ting akkurat da. Var det meningen man ikke skulle se hvem det var? (Selv om jeg har en mistanke...) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornuft og følelserDen går i reprise på nrk3, men husker ikke helt hvilken dag.
|
|
|
#10 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornuft og følelserDen avvek jo noe fra boka, men ikke så mye at det gjorde noe. Alt i alt romantisk og fin, og jeg kan godt se den en gang til. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Fornuft og følelser
Jeg synes den var flott. Helt enig med deg. Den var nesten like fin som filmen, men bare nesten.
|
|
|
#13 |
|
Absolute Beginner
|
Bare Alan er Alan. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornuft og følelserJeg hadde sett den på nytt om den begynte om igjen neste uke.
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
|
|
|
#17 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornuft og følelserJeg likte serien bedre enn filmen! Hugh Grant var bare tafatt-dottete i filmen, dessuten liker jeg ikke Emma Thompson så godt lenger. Jeg likte spesielt godt innsatsen til Elinor-figuren, men synes rollene var godt besatt 'over all'.
|
|
|
#18 |
|
Snikende tiger
|
Og som Nottingham i Prince of Thieves innimellom der... Men han er den kjekkeste badguyen, og den fineste romantikeren.
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: Fornuft og følelserJeg synes serien var fin, men ble vel egentlig ikke superbetatt.
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Fornuft og følelserJeg syns den var skikkelig fin. Mye finere enn filmen. Men så kan jeg styre meg for både Alan Rickman og Emma Thompson også da.
|
![]() |
|
|