|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har begynt på katastrofefysikken til Pessl. Liker den ganske godt jeg, og får lyst til å lese alle de klassiske verkene det refereres til!
|
|
#82 |
|
Permakulturell
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Og jeg måtte legge den fra meg. Jeg var overhodet ikke i humør til språket i boka, så den må jeg ta frem igjen senere.
|
|
#83 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg skal begynne på 3. Harry Hole bok i dag; Rødstrupe (Jo Nesbø). Gleder meg!!!!
|
|
#85 |
|
flisespikker
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Berit Ås: Kvinner i alle land ... . (Egentlig jobbrelatert, men det gjelds det også, sant?)
|
|
#86 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Hva jeg leser nå? Denne tråden, selvfølgelig. Nå skriver jeg i den også. |
|
|
#87 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Ann Cleeves, Svart som ravnen. |
|
|
|
|
#88 |
|
både her og der
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Nå leser jeg Zahir av Paulo Coelho. En nydelig bok som får meg til å glemme tid og sted.
|
|
#89 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Repeterer Bly før jeg tar fatt på Bisettelsen.
|
|
#90 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg er ferdig med fruen til den tidsreisende nå. Samt halvveis i "Yoga School Dropout" som ikke fenger så mye som jeg hadde håpet. På bordet ligger også Dame-detektivbyrå og Bill Brysons lille vitenskapsoppsummering "Short history of nearly everything" (som ved første øyekast virker litt vel enkel - men det blir kanskje bedre etterhvert?)
|
|
|
#92 |
|
TittelTøs
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Leser Donald og Pondus og slikt...
|
|
#93 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Nå leser jeg Livstid av Lisa Marklund. Elsker hennes bøker. Og så leser jeg den siste i Stieg Larsson-trilogien.
|
|
|
#95 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg tror jeg må gi Wally Lamb på båten hvis de resterende 900 sidene skal være like seigt deprimerende som de første 100 eller så. I realiteten leser jeg Thursday Next-bøkene til Jasper Fforde om igjen – nå er jeg på The Well of Lost Plots. (Det går jo ikke an å ikke lese hele serien om igjen. :tvangsnevrotiker: )
|
|
#96 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Inspirert av omtale her på forumet, bl.a., har jeg dessuten bestilt meg de fire første bøkene til Camilla Läckberg på svensk. Kan jeg glede meg, eller?
|
|
|
#97 |
|
Borte
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har kjøpt Saxegaard-bøker for nesten 2000 kroner den siste måneden og har et nostalgikick av dimensjoner. Innimellom later jeg som jeg leser Den lukkede bok av Jette Kårsbøl, men jeg tror seriøst at jeg må ha lesebriller. Jeg sliter skikkelig med at det er så liten skrift i pocketbøkene og surrer med linjene. Ikke gøy.
|
|
#98 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har dumpet Potter på lydbok, orket ikke stemmen på mannen :agh:, til fordel for boken.
|
|
#99 |
|
Her er jeg
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Akkurat nå leser jeg 2 bøker: Gulldronning, Perledronning, som er fantastisk, og Kineseren av Mankell som er helt ok. |
|
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Den leste jeg ut forrige uke og den kommer ikke til å slippe meg helt på en stund. M. Skjelbred skriver helt fantastisk vakkert om en forferdelig historie.
![]() |
| Emneord |
| bøker |
|
|