Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 22:20   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skjønner ikke hva du mener? At de ser syner? Hva utløser det da?
Hvilke rekker av tilfeldigheter gjør at en person møter sin avdøde farmor ved gjentatte anledninger?

Du innbiller deg det, selvsagt. Og om flere ser samme synet samtidig, er det tilfeldig.

Gammel 18-11-06, 22:24   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du innbiller deg det, selvsagt. Og om flere ser samme synet samtidig, er det tilfeldig.

Ja, DET lurer jeg på hvordan du forklarer Lenam. Når et helt selskap ser og hører det samme spøkelset. Er de kollektivt sinnsyke i gjerningsøyeblikket?

Gammel 18-11-06, 22:24   #3
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

[ironi]Japp det er akkurat sån jeg mener. [/ironi]

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:50   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Mange i min nærmeste famile har fortalt hva de har opplevd og jeg tror ikke heller at de lyver, men jeg tror det er A)Noe som sitter i derers egne hoder og B) En rekke av tilfeldigheter.

Du får tro eller ikke tro hva du vil, men når tre forskjellige personer opplever det samme og den ene av dem overhodet ikke vet hva som har skjedd her da er det jo rart at det bare var i hodet. (dårlig formulert, har ikke tid til bedre formuleringer nå )

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:51   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg tror. Jeg er oppvokst i et hus hvor det ikke er mindre enn 3 som går igjen, og jeg har opplevd masse rart.
Jeg har også blitt kontaktet av den ene hjelperen min, og det var ganske spesielt.

Gammel 10-11-07, 09:37   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske Lenam, Jane, Skremmern og Sitron kunne møtt sin avdøde oldemor, oppleve å bli fysisk dratt ut av en vei idet de skulle til å bli påkjørt, følt kulden av "nærvær" i et eldgammelt hus, eller hørt fullstendig uforklarlige ting. Så kunne vi diskutert dette tullet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 22:15   #7
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Tja kall meg arrogant du, men faktum er at hadde det vært satanisme vi hadde snakket om så er jeg rimelig sikker på at folk flest hadde ansett det som noe tull.

Gammel 18-11-06, 22:19   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja kall meg arrogant du, men faktum er at hadde det vært satanisme vi hadde snakket om så er jeg rimelig sikker på at folk flest hadde ansett det som noe tull.

Det handler kanskje om at vi ikke kan så mye om det. Jeg tenker kun satandyrking når du skriver det ordet. Mener du satanisme som i "det finnes en Satan som herjer og ødelegger og starter kriger?"

I så fall tror jeg på det. Han sitter i det hvite hus og er høyst levende.

Gammel 18-11-06, 22:23   #9
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Det handler kanskje om at vi ikke kan så mye om det. Jeg tenker kun satandyrking når du skriver det ordet. Mener du satanisme som i "det finnes en Satan som herjer og ødelegger og starter kriger?"

Gammel 19-11-06, 11:55   #10
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skjønner hva du mener når man ser på hva han steller i stand. Men det er forskjell på dumskap og ondskap, selv om utfallet av de to kan bli veldig likt...

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:12   #11
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

JA jeg tror på hjelper av den ene grunn at søstern til en kamerat av sambo (innvikla hehe), kan se alles hjelpere.. Hun fortalte engang sambo og en kamerat av han hvem som var deres hjelpere, og hun kunne umulig hatt den informasjonen hun kom med.. Så derfor tror jeg på det.

Gammel 19-11-06, 12:53   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

JA jeg tror på hjelper av den ene grunn at søstern til en kamerat av sambo (innvikla hehe), kan se alles hjelpere.. Hun fortalte engang sambo og en kamerat av han hvem som var deres hjelpere, og hun kunne umulig hatt den informasjonen hun kom med.. Så derfor tror jeg på det.

Men hvem kunne sjekke at hun hadde rett?

Gammel 19-11-06, 13:47   #13
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Hun fortalte hvem som var hjelpere, og hun kom med info som hun umulig hadde kunnet vite... OM HJELPERNE...

Gammel 18-11-06, 22:18   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ingen vet helt sikkert hva som befinner seg "der ute". Mange har opplevd ting som får dem til å lure. Synske finner ting. Jeg kan ikke nekte for at det finnes noe.
Det er mye littertur og fimserier om emnet, så en plass må det jo ideen komme fra.

Gammel 18-11-06, 22:19   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så arrogant at jeg avviser NOE som tull, spesielt ikke opplevelser folk i min omgangskrets (og meg selv) og millioner av andre mennesker har hatt. Jeg kan godt la være å direkte tro på det selv, men å sitte og si at det ER bullshit blir latterlig i mine øyne.

Gammel 18-11-06, 22:38   #16
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg syns selvsagt det er helt okei å være fullstendig skeptisk og avvisende til tanken om at slikt eksisterer. Det er bare ikke spesielt høflig å kalle andre tullete eller løgnere.

Gammel 18-11-06, 22:40   #17
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Jeg syns selvsagt det er helt okei å være fullstendig skeptisk og avvisende til tanken om at slikt eksisterer. Det er bare ikke spesielt høflig å kalle andre tullete eller løgnere.

Jeg har ikke sagt at folk lyver.

At jeg syns at folk er litt tullete står jeg for, jeg er jo ikke utullete selv.

Gammel 18-11-06, 22:42   #18
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg har ikke sagt at folk lyver.

At jeg syns at folk er litt tullete står jeg for, jeg er jo ikke utullete selv.

Neida, men det finnes folk som mener det.

Og jeg vet selvsagt at du er småtullete.

Gammel 19-11-06, 10:22   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke på hjelpere og stiller meg bak Kasia.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:23   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Alle har hjelpere, men det er ikke så mange som ser dem. Jeg kan se og høre de når jeg selv ønsker det. Jeg må bare senke hjernefrekvensen, så kommer de, forklarer Moldestad.

Hvis JEG hadde sagt det, så hadde jeg definitivt blitt oppfattet som arrogant!

:tørker tårene:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.