Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppisfunn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 13:59   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Så vanvittig bra! Pensumbøker er jo gruelig dyrt uansett språk.

Ja, enkelte av bøkene kostet nærmere tusen kr.hvis jeg skulle kjøpt dem på bokhandel.
Dette er temmelig sær litteratur også som det ikke selges veldig mange eksemplarer av i Norge.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 20:03   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg svei av hele 10 kr på loppis i dag. Det ble en øse i stål og to oransje fra Røsti.

Gammel 27-09-08, 20:32   #3
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

I dag var jeg på to loppiser!

Kjøpte en furuhylle med gardinstang og knagger under... ser dere for dere den? anno 90 tallet i furu. Men den skal jeg seffern male hvit, og ha på kjøkkenet på hytta, så kan jeg henge redskaper etc på knaggene og sette bokser m div indregrienser oppå

Også kjøpte jeg et tre stettfat, slik gammeldags for å ha flattbrød på f eks, med tagger under fatet (bildet kommer). til 10 kr :shock:!!! Det skal jeg spraylakke sort eller hvitt. Det var hånd-dreid og signert. Litt skakt og fint! :wow: Har et mindre ett fra før som jeg har arvet fra min far. Har litt svakhet for ting med stett, og dette var nok en nydelig stett-ting til heimen. Og den prisen da

Så kjøpte jeg en liten glass-skål med lokk. Sånn krystall-lignende shabby chik. Tenkte den var fin å ha drops el sjokolade i på hytta :sikle:

Også kjøpte jeg ei lita skål til 10 kr

bilder kommer. brukte under 100 kr iallfall, og fikk med noen små funn til hytta!

Gammel 27-09-08, 22:29   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi fant fire prinsessebøker og en bok om Gullhår og de tre bjørnene på loppis her i dag, betalte 15 kroner. Snuppa var helt i hundre over bøkene. "De er så vakre og nydelige mamma. Jeg elsker dem!"

Gammel 27-10-08, 23:58   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Mannen var på loppis i helgen, og kom hjem med en ergometersykkel til den nette sum av kr. 120,-
Nå skal vi trene - begge to!

Gammel 28-10-08, 00:13   #6
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

I morgen er det bokloppemarked på museet - det gleder jeg meg til!

Gammel 29-10-08, 10:40   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hva betalte du for Skuvsengen Nooria? Bilde?

Jeg fant en fantastisk baby/kleskurv gjemt vekk på loppis sist helg. Til den nette sum av 20 kroner. Det var to stykker bak meg i køen som knurret høyt da jeg glisende forsvant med kuppet.

(Bare synd jeg ikke fant den mens jeg hadde spedbarn. Nå går den direkte til kleskurv)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 10:48   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hva betalte du for Skuvsengen Nooria? Bilde?

Jeg fant en fantastisk baby/kleskurv gjemt vekk på loppis sist helg. Til den nette sum av 20 kroner. Det var to stykker bak meg i køen som knurret høyt da jeg glisende forsvant med kuppet.

(Bare synd jeg ikke fant den mens jeg hadde spedbarn. Nå går den direkte til kleskurv)

Morsomt å gjøre sånne kupp .

Jeg betalte alt for mye, men jeg kunne ikke gå fra den. 300 kr hadde jeg råd til for den sengen som jeg har lett etter så lenge. Jeg fant den akkurat i tide. Nå må mellomsøster over i ny seng, slik at lillebror kan få sprinkelsenga. Nordstrand har nok rykte på seg for å være Oslos beste loppemarked (såvidt jeg har skjønt), og det har de fått med seg, så de prøver seg på høye priser.

Jeg må få tatt et bilderaid og vist dere en del av mine loppefunn en dag.

Gammel 29-10-08, 10:52   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Er det Nordseter du mener? Ja, de er i allefall Oslos ryddigste. Syntes kanskje ikke utvalget var det beste i år, også irriterer det meg at de har tomme hyller og masse ikke-pakket-ut på lørdag.

Har kjøpt 2 skuvsenger. En til 150 kroner og en til 300. Synes ikke 300 høres for mye ut?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:14   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Er det Nordseter du mener? Ja, de er i allefall Oslos ryddigste. Syntes kanskje ikke utvalget var det beste i år, også irriterer det meg at de har tomme hyller og masse ikke-pakket-ut på lørdag.

Har kjøpt 2 skuvsenger. En til 150 kroner og en til 300. Synes ikke 300 høres for mye ut?

Nordseter ja. Ok, godt å høre at ikke prisen jeg betalte var for høy da. Er de fine de du fikk tak i? Kanskje du vil vise bilder etter hvert?

Gammel 30-10-08, 17:48   #11
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nooria: Jeg vil veldig gjerne se bildet av sjenken! Har lyst å male en gammel sjenk jeg har, men tør ikke helt.

Gammel 30-10-08, 18:36   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Nooria: Jeg vil veldig gjerne se bildet av sjenken! Har lyst å male en gammel sjenk jeg har, men tør ikke helt.

Hvorfor tør du ikke?

Bilder kommer!

Gammel 06-11-08, 13:41   #13
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvorfor tør du ikke?

Bilder kommer!

Fordi den er ganske fin som den er, og jeg er redd for å ødelegge den...

Gammel 04-11-08, 20:48   #14
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh.
Jeg er ikke det minste misunnelig på de fatene.

Gammel 04-11-08, 20:59   #15
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Kjempefint servise, Voice! Vil også ha!

Gammel 07-11-08, 14:28   #16
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Oj det virket avansert! Men for et resultat!! :wow:

Gammel 08-11-08, 00:07   #17
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er loppiselsker også, og loppisene i Bærum er de beste.
Har malt noen store møbler fra brun flammebjørk til eggehvit. De ble så fantastisk fine, og jeg elsker gamle hvitmalte møbler.
Har aldri pussa noe på møblene, bare grunnet skikkelig først. Pusser kantene lett etter siste strøk for å få en litt gammeldags stuss på de.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.