Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 22:32   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg stemmer ikke FrP, men det er ikke umulig at jeg gjør det en gang. Og det er en viktig grunn til det, jeg vil nemlig gi dem muligheten til å sitte i regjering en gang. Jeg tror nemlig at så lenge ingen av de andre partiene vil samarbeide med dem, så vil de bare vokse seg større. Men hvis de får sjansen i regjeringen, og blir nødt til å bryte alle løftene sine fordi det ikke er praktisk og økonomisk gjennomførbart, da vil folk våkne og skjønne at det kanskje ikke er så lurt å stemme FrP likevel. Da tror jeg de vil dumpe ned under 10% rimelig kjapt, muligens enda lenger ned også.

Og dette er jeg faktisk enig, med untak av at jeg ikke kommer til å stemme på dem... Men gi dem en sjanse, enten blir jo alt helt fantastisk og alle som er i mot og har fordommer må bryte sammen og si at vi tok feil, eller så blir det motsatt....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 23:15   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og dette er jeg faktisk enig, med untak av at jeg ikke kommer til å stemme på dem... Men gi dem en sjanse, enten blir jo alt helt fantastisk og alle som er i mot og har fordommer må bryte sammen og si at vi tok feil, eller så blir det motsatt....

Om et under skulle skje og Frp kommer igjennom med sine hjertesaker og lykkes i sin politikk, så er det ikke dermed sagt at man har tatt feil. Joda, det kan sikkert bli behagelig med billig bensin, fine veier, billig alkohol og pensjonisttilværelse på Playa ett eller annet. (Jeg ser nå bort fra alle de andre ubehagelighetene som vil følge.) De etiske og politiske forskjellene vil allikevel være der.

For øvrig liker jeg statistikken over her. Med tanke på fordeling rødt/blått. Måtte dette bli neste valgresultat.

Gammel 22-11-06, 08:57   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et dyrt, farlig og krevende voksenopplæringsprosjekt, men kanskje en riktig kur lell, ja?

Men folk husker kort, og vi kan jo ikke ha dem raserende rundt i regjering hvert 15. år heller.

Gammel 26-11-06, 00:22   #4
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Ja jeg har stemt FRP,og kommer muligems til å gjøre det igjen
Så det så,dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv?? Ha ha,det sier mer om dere enn om velgerne til Frp.

Gammel 26-11-06, 01:13   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Så det så,dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv??

Jøye. Det er ikke fordi jeg stemmer Ap og du stemmer FRP, men det du står for ved å stemme på FRP.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 08:13   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

....dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv?? Ha ha,det sier mer om dere enn om velgerne til Frp.

Jeg ser ikke ned på deg - du skremmer meg bare....

Gammel 26-11-06, 22:30   #7
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Ja jeg har stemt FRP,og kommer muligems til å gjøre det igjen
Så det så,dere fordomsfulle mennesker.Ser ned på mennesker som har et annet polititisk syn enn dere selv?? Ha ha,det sier mer om dere enn om velgerne til Frp.

Er det noen som har sagt det ?

Jeg har ikke noe i mot mennesker uansett hva de stemmer.

Jeg har i mot hvilke holdninger og verdier de står for. Som f.eks. å stigmatisere grupper av mennesker i et samfunn som snyltere eks. trygdete og enslige. Det sier meg at man ikke forstår (eller ikke vil forstå) at mange mennesker som havner i den situasjonen har en historie å fortelle. Det er ikke noe de har valgt selv. Det gjør meg sint. Dessverre er det en del som lever i den tro at mennesker som går på trygd er snyltere som ikke vil jobbe.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:48   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg har i mot hvilke holdninger og verdier de står for. Som f.eks. å stigmatisere grupper av mennesker i et samfunn som snyltere eks. trygdete og enslige. Det sier meg at man ikke forstår (eller ikke vil forstå) at mange mennesker som havner i den situasjonen har en historie å fortelle. Det er ikke noe de har valgt selv. Det gjør meg sint. Dessverre er det en del som lever i den tro at mennesker som går på trygd er snyltere som ikke vil jobbe.

Det finnes nok dessverre noen av de som er trygdet som er fullt arbeidsføre, (selv om merparten selvfølgelig får sin trygd under riktige forutsetninger, eller som du sier, har en historie å fortelle. )

Jfr. alle "snylterne " som ble tatt for å heve trygd i Norge og bo i Spania for noen år siden, og der jobbet de for fullt svart.... Det er nok dessverre ikke å komme forbi at så lenge vi har et såpass godt trygdesystem som i Norge, så er det dessverre noen som alltid ser sin sjans til å utnytte systemet til maks.

Gammel 26-11-06, 22:54   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jfr. alle "snylterne " som ble tatt for å heve trygd i Norge og bo i Spania for noen år siden, og der jobbet de for fullt svart....

Stemte FrP gjorde de vel også, de fleste av de... FrPs største lokallag.

Gammel 27-11-06, 16:06   #10
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det finnes nok dessverre noen av de som er trygdet som er fullt arbeidsføre, (selv om merparten selvfølgelig får sin trygd under riktige forutsetninger, eller som du sier, har en historie å fortelle. )

Jfr. alle "snylterne " som ble tatt for å heve trygd i Norge og bo i Spania for noen år siden, og der jobbet de for fullt svart.... Det er nok dessverre ikke å komme forbi at så lenge vi har et såpass godt trygdesystem som i Norge, så er det dessverre noen som alltid ser sin sjans til å utnytte systemet til maks.

Det vil alltid være noen som unytter systemet, men det har blitt vanskeligere enn noen gang nå. Samtidig så blir jeg irritert når enkelte mennesker mistror folk fordi de er trygdet. De fleste er det med god grunn. Derfor bør man ikke dømme folk. Frp har en tendens til å henge ut grupper av mennesker i samfunnet vårt. Det er dårlig gjort. De fleste er ærlige og arbeidssomme mennesker som ønsker å være en del av samfunnet. Dersom holdningene til Frp blir enda mer allmenn så vil mange som faller utenfor falle enda mer utenfor. Lett for noen å sparke ned de som allerede ligger nede. På den måten er de med på holde de fortsatt nede. Hvis det er noe de trenger, som ligger nede, så er det at samfunnet viser at de har tro på dem og det de besitter. Først da kan man få en positiv utvikling.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:16   #11
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haha - ja, hva sier det egentlig åm åss?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:49   #12
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Absolutt ikke.

Gammel 21-11-06, 19:31   #13
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Skal man begynne å ramse opp engangsuttalelser her?

Gammel 21-11-06, 19:37   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært inne på den tanken der også, Ryli. Men tanken på hva de kan finne på i løpet av FIRE år, skremmer meg. Veldig. Og så blir jeg litt kvalm. Og litt sint. Og får et veldig ønske om å treffe på Siv med et balltre. Ja, Søviknes også. Faen ta denne tråden!

Gammel 21-11-06, 19:38   #15
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har vært inne på den tanken der også, Ryli. Men tanken på hva de kan finne på i løpet av FIRE år, skremmer meg. Veldig. Og så blir jeg litt kvalm. Og litt sint. Og får et veldig ønske om å treffe på Siv med et balltre. Ja, Søviknes også. Faen ta denne tråden!

Er det noe du vil snakke om?

Gammel 21-11-06, 20:05   #16
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig. Jeg husker Carl Ivar pleide å ha et sånn stunt hvor han skulle kuppe arbeidernes dag og holde tale i Birkelunden. Da var det engang noen som hadde med en brunost og kastet på ham. Det synes jeg var et ufattelig bra triks!

Egg og pai og sånt er jo mer internasjonalt, men brunost?

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:11   #17
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Enig. Jeg husker Carl Ivar pleide å ha et sånn stunt hvor han skulle kuppe arbeidernes dag og holde tale i Birkelunden. Da var det engang noen som hadde med en brunost og kastet på ham. Det synes jeg var et ufattelig bra triks!

Egg og pai og sånt er jo mer internasjonalt, men brunost?

Ja, jøss, det er virkelig også en måte å få frem synspunktene sine på.... Kaste mat på folk....

Dessuten er vel arbeidernes dag for alle! også for Fremskrittspartiet. Kupper arbeidernes dag blir vel litt feil å si da kanskje??

Fremskrittspartiet har jo blitt det som var arbeidernes parti i etterkrigsårene, og svært mange "arbeidere"/grasrota (kjært barn mange navn) stemmer Fremskrittspartiet.

Gammel 21-11-06, 20:16   #18
Elin

Elin sin avatar

Standard

Og så blir jeg litt kvalm. Og litt sint. Og får et veldig ønske om å treffe på Siv med et balltre. Ja, Søviknes også. Faen ta denne tråden!

Møte noen med balltre er like tøft som å kaste tomater eller brunost på taleren....

Gammel 21-11-06, 20:24   #19
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg kommer ALDRI til å stemme FrP! FrP har gjort meg bekymret.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:27   #20
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei!

(for jeg er verken kioskeier eller trailersjåfør ...)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.