Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange fylker har du bodd i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange norske fylker har du bodd i?
1 34 16,35%
2 52 25,00%
3 67 32,21%
4 34 16,35%
5 15 7,21%
6 4 1,92%
7 2 0,96%
8 0 0%
9 0 0%
10 0 0%
11 0 0%
12 0 0%
13 0 0%
14 0 0%
15 0 0%
16 0 0%
17 0 0%
18 0 0%
19 0 0%
Har aldri bodd i Norge/Dustepoll 0 0%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-08, 18:10   #1
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange fylker har du bodd i?

Seks: Nordland, Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag, Sogn og Fjordane, Akershus, Oslo.

Gammel 05-10-08, 18:16   #2
angel79
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sogn og Fjordane
angel79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kun 2 fylker
Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal

angel79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 18:26   #3
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg er like vill og gal som nolo, og har bodd i bare ett fylke. Men jeg har bodd i 3 foskjellige kommuner.

Gammel 05-10-08, 18:53   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Bortsett fra 6 måneder i NY og litt over to år i Houston har jeg bodd 9 måneder i Østfold og resten av livet i Oslo.

Gammel 05-10-08, 20:24   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre, Akershus, Oslo og Telemark (hvis det regnes det året jeg gikk på folkegøgskole)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 20:39   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Fire. Hordaland, Oslo, Hordaland, Akershus, Hordaland; Buskerud. For liksom åsi fra at jeg har flyttet litt innimellom også.

Gammel 05-10-08, 22:04   #7
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Har bodd i to fylker.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:25   #8
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

3: Troms, Sør-Trønderlag og Oslo- i den rekkefølgen.

Gammel 05-10-08, 22:30   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bodd i Oslo, Akershus, Østfold, Hordaland og Sør-Trøndelag. Jeg tror ikke at det blir flere.

Gammel 05-10-08, 22:32   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nordland og Hordaland

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:35   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fem: Akershus, Nordland, Troms, Rogaland og Sør-Trøndelag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 22:39   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Fem: Rogaland, Nordland, Oslo, Buskerud og Hordaland.

Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 23:46   #13
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Kun Buskerud - men jeg har vært i alle 19 fylker!

Gammel 06-10-08, 00:11   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

2 har jeg bodd.
Først 3 år i Akershus, deretter 3 år i Olso.
Så 12 år i Akershus igjen, men en helt annen kant en i starten.
Så fikk jeg 3 år i Oslo, før jeg atter en gang lyttet til Akershus, men da samme sted som jeg hadde bodd i 12 år. (samme hus også)

Gammel 06-10-08, 00:21   #15
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

4
Møre og Romsdal, Buskerud, Telemark, Finnmark (og Telemark igjen etter det).

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 01:09   #16
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg har bodd på samme sted i Rogaland i hele mitt liv. Å jeg har heller ikke lyst til å flytte fra denne plassen :hjemmekjær:

Gammel 06-10-08, 01:15   #17
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kun 2. Oslo og Buskerud, trives godt i begge.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 08:38   #18
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tre: Sogn og Fjordane, Hordaland og Oslo

Gammel 06-10-08, 08:38   #19
Lizzie

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1, Oslo

Gammel 06-10-08, 08:48   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke egentlig at jeg har bodd så mange steder, så det overrasker meg litt at jeg er av de som har bodd i flest fylker; altså 5.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.