Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 14:12   #81
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Jeg har en Odd Molly-jakke og kommer til å kjøpe mer derfra. Jeg digger de klærne, det er veldig meg. Jeg bruker heller litt mer penger på et plagg jeg liker skikkelig godt enn å kjøpe flere billige som jeg ikke liker. Den OM-jakken jeg har bor jeg i og bruker hver dag. Jeg har knapt hatt et plagg jeg trives bedre i.

Så det er verdt pengene.

Dere ER søte når dere gjør opprør. :hersker med Kiddo:

Gammel 23-11-06, 14:12   #82
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Dere ER søte når dere gjør opprør. :hersker med Kiddo:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:30   #83
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men korleis kan en vurdere om klær er fine eller ikkje utfrå prisen?

Hadde OM-klær vore finare om dei var billigare?

Nei, de hadde ikke vært finere om de var billigere.

Hadde ikke kjøpt et OM plagg om det hadde kostet 100 kroner pga det er OM.
Det jeg har sett av OM hitill er ikke pent og ikke min stil.
Men hadde jeg sett alle plaggene hadde jeg nok funnet noe som var pent, men hadde ikke kjøpt det pga prisen, det er det ikke verdt.

H&M, Cubus, Mexx, Lindex,Ellos, Josefssons&Josefine,Kapphal, Prada, etc etc har alle stygge og pene klær, men alle har fine klær og.
Men jeg vurderer kjøp etter pris, og om det er verdt prisen.
Har noen "litt" dyre plagg også, men aldri over 5-600 kroner plagget.

Men jeg mener at et plagg er aldri så fantastisk at det er verdt å betale så mye for det.
Jeg finner alltid plagg jeg liker og er glad i andre steder til en rimelig penge som også har god kvalitet og varer leeeenge.
Og kan da til og med kjøpe flere klær,da jeg får mer for pengene.

Istede for da å bruke 1600 kroner på 1 plagg kan jeg få 5-15 plagg til samme pris.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 16:39   #84
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en Odd Molly-jakke og kommer til å kjøpe mer derfra. Jeg digger de klærne, det er veldig meg. Jeg bruker heller litt mer penger på et plagg jeg liker skikkelig godt enn å kjøpe flere billige som jeg ikke liker. Den OM-jakken jeg har bor jeg i og bruker hver dag. Jeg har knapt hatt et plagg jeg trives bedre i.

:

Jeg foretrekker billige klær jeg ikke liker.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:02   #85
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg sett klærna på nett. Jeg synes de var litt kjedelige, jeg. Litt grå og bestemorsaktige liksom. Men det var en og annen fin genser, ja.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:47   #86
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Litt grå og bestemorsaktige liksom.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:54   #87
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja. Jeg nærmer meg jo bestemorsalderen uansett, så whatever.
Da kan jeg jo like gjerne være bestemorsaktig på en kul måte med Odd Molly.
Men grå skjønner jeg ikke helt, mange av klærne er jo ganske fargerike.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:55   #88
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jaja. Jeg nærmer meg jo bestemorsalderen uansett, så whatever.
Da kan jeg jo like gjerne være bestemorsaktig på en kul måte med Odd Molly.
Men grå skjønner jeg ikke helt, mange av klærne er jo ganske fargerike.

Gremli synes alt bortsett fra fotballdrakter er grå

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:56   #89
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg måtte søke etter disse klærne på nett, og de er defintivt ikke min stil.

Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:57   #90
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Nå har jeg sett klærna på nett. Jeg synes de var litt kjedelige, jeg. Litt grå og bestemorsaktige liksom. Men det var en og annen fin genser, ja.

Det var det jeg tenkte, men ikke turde å si.......

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:02   #91
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Det var det jeg tenkte, men ikke turde å si.......

Er vel ikke farlig å si hva man syns. Det er neppe noen som griner fordi ikke alle har samme smak. Jeg syns jo det er fint at ikke alle går i disse klærne.
Det fins massevis av klær som ikke er i min smak også, både fra Odd Molly og andre merker, heldigvis er vi forskjellige. Det går jo nesten ikke an å diskutere om klær o.l. er verd pengene, for det kommer jo helt an på hvordan de verdsettes av den som kjøper dem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:09   #92
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt enig med Maximilla.

Det hadde vært kjedelig om alle likte det samme.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:37   #93
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker heller litt mer penger på et plagg jeg liker skikkelig godt enn å kjøpe flere billige som jeg ikke liker.

Joda, men det vil vel de færreste være uenig i. Hvem kjøper klær de ikke liker, liksom?

Jeg vet ikke om jeg liker Odd Molly. Jeg kjenner ikke godt nok til det til å uttale meg. Har sett en kåpe/ lang jakke som var flott, men jeg har også registrert at de har plagg jeg aldri ville gått i. Uavhengig av prisen. Nå vet jeg ikke hva det koster heller, men jeg skjønner jo at det tydeligvis er dyrt. 2-3000 for et klesplagg skal det iallefall MYE til for at jeg spanderer. Da skal det være spesielt. Yttertøy kanskje. Hvis jeg har råd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 22:24   #94
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Joda, men det vil vel de færreste være uenig i. Hvem kjøper klær de ikke liker, liksom?

Det Mim kanskje mener, som i hvert fall jeg mener, er at hvis man handler bare billige klær kan det fort bli litt sånn at man rasker med seg mye man egentlig, når man får det på hjemme, ikke synes er så fint likevel, og som dermed blir hengende innerst i skapet helt til neste gang man flytter, og man gir alt man ikke har brukt det siste året til FreTex. Det gjelder i hvert fall meg, jeg jobber med å bli litt flinkere til å investere i få, litt dyrere plagg, som jeg virkelig elsker og bruker mye og lenge.

Gammel 24-11-06, 08:26   #95
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, jeg skjønte det, men poenget mitt er at man nok kan få tak i plagg man liker godt for under tusenlappen og enda biligere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:31   #96
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne også finne på å bruke så mye penger på et klesplagg hvis det var noe jeg virkelig likte, som jeg visste at jeg kom til å bruke masse. Har full forståelse for de som gjør det og er helt enig med Mim.

Men bare ikke disse klærne for min del da ...
Blir litt for søtt og snuppete.

Sist redigert av My : 24-11-06 kl 09:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:40   #97
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt bruke litt penger på plagg jeg liker og tror jeg kan bruke mye, og som er av god kvalitet.
Akkurat Odd Molly-klærne er ikke helt i min gate, men noen av jakkene synes jeg er riktig så pene og jeg skjønner godt at de fort kan bli yndlingsplagg og mye brukt slik at de blir verd pengene.

Toppene er ikke min stil, og det er formen som blir feil for meg. Jeg har alltid vært mye smalere i livet enn over pupper og rompe og kler ikke så godt tunika-topper. Men ser jo at de er kjempefine på andre da, spesielt dersom man har mindre pupper eller er smalere over hoftene. Men jeg må ha topper som markerer midjen min for at jeg ikke skal se ut som et telt og puppene mine og rompa ser enda større ut.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 10:04   #98
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror nok jeg ville ha kjent igjen OM klær om jeg så noen (så ei dame med det på Sunnmøre i helga, hun var dog 20-30 år eldre enn meg) - og kjente igjen det fra bildene jeg har sett her

Synes mange av klærne er råkule, men mye av det er nok i en stil jeg ikke helt er vant til å bruke.. eller ser helt NÅR jeg skal bruke de liksom.

Så på noen jakker på en butikk i Trondheim, og synes en der var knallfin Så jeg kunne godt tenkt meg det, men det blir en stund til at jeg har samvittighet til å bruke så mye på et plagg jeg kanskje ikke kommer til å bruke SÅ ofte, fordi jeg sliter med å finne anledning.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:11   #99
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Joda, jeg skjønte det, men poenget mitt er at man nok kan få tak i plagg man liker godt for under tusenlappen og enda biligere.

Ja da, man trenger ikke bare kjøpe dyre klær, det beste synes jeg er å kjøpe noen få dyre basisplagg man kan bruke til mye, f.eks. noen skikkelig fine jeans, skjørt og jakker, og så supplere med billigere topper og tilbehør.

Gammel 24-11-06, 16:21   #100
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Crocs syntes jeg er grusomt stygt, og jeg skulle ALDRI i verden ha slike sko

Jeg syntes Crocs var stygt, jeg synes fortsatt de er stygge og uansett hvor moderne de er, eller hvor gode de er, så kommer de aldri, aldri inn i et av mine 3 velfylte sko-skap.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.