|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Epikur
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg har en Odd Molly-jakke og kommer til å kjøpe mer derfra. Jeg digger de klærne, det er veldig meg. Jeg bruker heller litt mer penger på et plagg jeg liker skikkelig godt enn å kjøpe flere billige som jeg ikke liker. Den OM-jakken jeg har bor jeg i og bruker hver dag. Jeg har knapt hatt et plagg jeg trives bedre i.
![]() |
#83 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)
![]() |
#84 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg foretrekker billige klær jeg ikke liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Nå har jeg sett klærna på nett. Jeg synes de var litt kjedelige, jeg. Litt grå og bestemorsaktige liksom. Men det var en og annen fin genser, ja.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jaja. Jeg nærmer meg jo bestemorsalderen uansett, så whatever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Men først, kaffe!
Gremli synes alt bortsett fra fotballdrakter er grå |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg måtte søke etter disse klærne på nett, og de er defintivt ikke min stil. |
![]() |
![]() |
#90 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Fortynnet
|
Er vel ikke farlig å si hva man syns. Det er neppe noen som griner fordi ikke alle har samme smak. Jeg syns jo det er fint at ikke alle går i disse klærne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Helt enig med Maximilla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Quiet, please
|
Det Mim kanskje mener, som i hvert fall jeg mener, er at hvis man handler bare billige klær kan det fort bli litt sånn at man rasker med seg mye man egentlig, når man får det på hjemme, ikke synes er så fint likevel, og som dermed blir hengende innerst i skapet helt til neste gang man flytter, og man gir alt man ikke har brukt det siste året til FreTex. Det gjelder i hvert fall meg, jeg jobber med å bli litt flinkere til å investere i få, litt dyrere plagg, som jeg virkelig elsker og bruker mye og lenge.
![]() |
#95 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Joda, jeg skjønte det, men poenget mitt er at man nok kan få tak i plagg man liker godt for under tusenlappen og enda biligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg kunne også finne på å bruke så mye penger på et klesplagg hvis det var noe jeg virkelig likte, som jeg visste at jeg kom til å bruke masse. Har full forståelse for de som gjør det og er helt enig med Mim.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 24-11-06 kl 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
fri
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg kan godt bruke litt penger på plagg jeg liker og tror jeg kan bruke mye, og som er av god kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg tror nok jeg ville ha kjent igjen OM klær om jeg så noen (så ei dame med det på Sunnmøre i helga, hun var dog 20-30 år eldre enn meg) - og kjente igjen det fra bildene jeg har sett her
![]() |
#99 |
Quiet, please
|
Ja da, man trenger ikke bare kjøpe dyre klær, det beste synes jeg er å kjøpe noen få dyre basisplagg man kan bruke til mye, f.eks. noen skikkelig fine jeans, skjørt og jakker, og så supplere med billigere topper og tilbehør.
![]() |
#100 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Jeg syntes Crocs var stygt, jeg synes fortsatt de er stygge og uansett hvor moderne de er, eller hvor gode de er, så kommer de aldri, aldri inn i et av mine 3 velfylte sko-skap.
![]() |
|
|