Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Otto Jr.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 22:10   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Otto Jr.

Jeg snublet over Torsdagsklubben nå nettopp, og fikk den blandede glede å få med meg innslaget med "Otto Jr.". En rappkjefta trettenåring, som står på gata og røyker, spør folk om de kan kjøpe alkohol til han, ber med seg jenter på hotellrom for å ha trekant, og en hel del annet tøv, mens alt filmes av skjult kamera.
Mye mulig jeg er uhyre kjedelig og humørløs (igjen....), men jeg sliter virkelig med å se humoren i det her. På meg blir det bare smakløst å få en unge til å komme med slike uttalelser til fremmede mennesker, for at voksne folk skal sitte og glede seg over det.

Er dette et fast innslag? Er han i så fall like "frigjort" hver gang? Hva slags foreldre er det som lar ungen sin delta på denne typen stunt? Og er jeg helt fjern som ikke storflirer av det her?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.