Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oprah 136 kg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 20:05   #81
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oprah 136 kg?

Salt: du har også flott fasong. Timeglass.
115 kg? :dukker:

Sist redigert av Karamell : 10-11-08 kl 20:19.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:07   #82
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Salt: du har også flott fasong, litt sånn som guniss? Timeglass.
115 kg? :dukker:

Nope! Mer!

Gammel 10-11-08, 20:11   #83
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde kanskje det ja. Men utrolig flott figur altså, det mener jeg! Jeg er litt misunnelig på dere med timeglass ja, stor eller ei. Jeg er omvent kjegle og vet jeg ikke hadde sett så flott ut med over 100 kg!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:14   #84
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er omvent kjegle og vet jeg ikke hadde sett så flott ut med over 100 kg!

Ikke sant?

Legger man ekstra vekt slik Oprah og Salt gjør, kan man tåle mange flere kilo enn om alt havner rundt overkroppen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:14   #85
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg trodde kanskje det ja. Men utrolig flott figur altså, det mener jeg! Jeg er litt misunnelig på dere med timeglass ja, stor eller ei. Jeg er omvent kjegle og vet jeg ikke hadde sett så flott ut med over 100 kg!

Tusen takk! Avslører ikke helt enda, for å se om det er noen flere som tør å gjette, hehe!

Gammel 10-11-08, 20:15   #86
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Det der med å tippe vekt er folk rett og slett ganske dårlige på (med noen hederlige unntak).

F.eks har jeg møtt menn som tror de synes at alle damer som veier mer enn 70 kg er overvektige. Jada, sa jeg bare, takk skal du f*** meg ha!

Det med vektens sammenheng mellom hvor slank man ser ut er veldig varierende fra menneske til menneske. Dessverre for noen, og veldig heldig for andre.

Salt: Synes du er et godt eksempel på en som har flott figur til tross for å ha bikket 100 tallet. Kan jeg tippe på 128 kg? :dukker:

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:16   #87
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Det der med å tippe vekt er folk rett og slett ganske dårlige på (med noen hederlige unntak).

F.eks har jeg møtt menn som tror de synes at alle damer som veier mer enn 70 kg er overvektige. Jada, sa jeg bare, takk skal du f*** meg ha!

Det med vektens sammenheng mellom hvor slank man ser ut er veldig varierende fra menneske til menneske. Dessverre for noen, og veldig heldig for andre.

Salt: Synes du er et godt eksempel på en som har flott figur til tross for å ha bikket 100 tallet. Kan jeg tippe på 128 kg? :dukker:

My point exactly.

Du er vel et av de hederlige unntakene Najade, for på det blidet veide jeg 126 kg. Nå har jeg gått ned 8 kg, da.

Men poenget mitt med dette var vel uansett å vise at Oprah helt fint kan veie 136 kg på det bildet. Eller i det minste ikke langt unna.

Gammel 10-11-08, 20:19   #88
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

My point exactly.

Du er vel et av de hederlige unntakene Najade, for på det blidet veide jeg 126 kg. Nå har jeg gått ned 8 kg, da.

Jøss, nå ble jeg nesten imponert selv. Men jeg hadde garantert tippet mye lavere, om jeg ikke allerede visste at du var mer enn 115 kg.
Og det hadde ikke bare vært for å ikke "såre" altså, men fordi man ikke "ser" alle kiloene.
F.eks har jeg selv gått ned over 20 kg en gang, og folk kunne jo ikke fatte og begripe at jeg hadde gått ned så mye. "Jammen, hva i all verden veide du DA?" sa de sensasjonslystent.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:22   #89
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Jøss, nå ble jeg nesten imponert selv. Men jeg hadde garantert tippet mye lavere, om jeg ikke allerede visste at du var mer enn 115 kg.
Og det hadde ikke bare vært for å ikke "såre" altså, men fordi man ikke "ser" alle kiloene.
F.eks har jeg selv gått ned over 20 kg en gang, og folk kunne jo ikke fatte og begripe at jeg hadde gått ned så mye. "Jammen, hva i all verden veide du DA?" sa de sensasjonslystent.

Takk for det! Og jeg er litt klar over det selv, at det ikke synes så godt, det var nettopp derfor jeg la ut bildet som et eksempel. Man kan ikke alltid bare dømme på bilder/utseendet.

Ikke sant, når folk hører at jeg har gått ned 8 kg, men vil ned en del til sier de bare "Jammen da blir det jo ikke noe igjen av deg!". Eh, jo.

Gammel 10-11-08, 20:28   #90
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Fy søren du bærer kiloene flott!
Jeg ser vel omtrent sånn ut med 30 kg mindre på kroppen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 20:29   #91
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Fy søren du bærer kiloene flott!
Jeg ser vel omtrent sånn ut med 30 kg mindre på kroppen.

Takk! Alle disse fine kommentarene er jo en fin bieffekt av å legge ut bilde, hihi! (Men når sant skal sies så trengte jeg det litt og - er litt i en ond sirkel om dagen.. )

Gammel 10-11-08, 20:57   #92
Skvetten
Passiv

Standard

Takk! Alle disse fine kommentarene er jo en fin bieffekt av å legge ut bilde, hihi! (Men når sant skal sies så trengte jeg det litt og - er litt i en ond sirkel om dagen.. )

Det må du i allefall ikke være. Du er utrolig flott!

Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 21:03   #93
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det må du i allefall ikke være. Du er utrolig flott!

Dere er så gode, alle sammen! Tusen takk!

Gammel 10-11-08, 21:33   #94
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salt, du ser smashing ut! :wow:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 21:38   #95
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nei det hadde jeg heller ikke trodd. Du ser flott ut! (og stilig omslagskjole forresten!)

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 22:21   #96
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Nei det hadde jeg heller ikke trodd. Du ser flott ut! (og stilig omslagskjole forresten!)

Takk, kjolen er fra H&M nå i sommer..

Gammel 10-11-08, 22:33   #97
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Så flott du er, Salt!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 22:34   #98
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Så flott du er, Salt!

Jeg får jo helt vondt i kjeven, så mye dere får meg til å glise i dag!

Gammel 10-11-08, 22:37   #99
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Fin er du Salt!
Kvinnelige og fine former har du.

Gammel 10-11-08, 22:37   #100
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ta det til deg!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.