Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å velge alvekjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 12:37   #81
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Nydelig kjole, Elinblu. Jeg regner med vi får se bilde av den med deg inni også etterhvert?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 12:38   #82
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en nydelig kjole!

Og vinduslemmen du kaller låvedør passer sikkert veldig fint inn i den.

Gammel 18-11-08, 15:14   #83
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og vinduslemmen du kaller låvedør passer sikkert veldig fint inn i den.

Pøh, vinduslem, du!

Opprinnelig lagt inn av TBM

Tulip og Tatamo er vel "originalen"?

Ja, det må en nok kunne si - og de er dyrere (skjønt de har også noen mer "masseproduserte" kjoler som er rimeligere enn de unike).

Takk for hyggelige tilbakemeldinger - det skal nok bli bilde av Bluen i kjolen når den dukker opp i posten.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 15:17   #84
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker! Gleder meg til å se den på.

Gammel 18-11-08, 15:21   #85
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin. Jeg har ullstoff i kjelleren, for jeg er overbevist om at jeg skal klare å sy en slik selv, men jeg tørr liksom aldri sette i gang.

Gleder meg til å se den på!

Gammel 18-11-08, 15:24   #86
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Den ble virkelig fin, Elinblu. Veldig deg sånn jeg kjenner deg. Gleder meg til å se deg i den.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 16:05   #87
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var virkelig nydelig, Elinblu!

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 16:24   #88
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Å, den var fiiiiin! :drømme:

Gammel 18-11-08, 16:30   #89
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Den kjolen var kjempe stilig Elinblu, gleder meg til å se bilde av deg med den på.

Gammel 18-11-08, 16:34   #90
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

åh..jeg også fikk lyst på en alvekjole!!
Kjempeflott kjole Elinblu!

Gammel 18-11-08, 19:45   #91
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Er det ull eller fleece?

Gammel 18-11-08, 20:35   #92
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er det ull eller fleece?

Det er fleece - "polarfleece" heter det hos Stoff og Stil, hva nå det måtte være.

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

åh..jeg også fikk lyst på en alvekjole!!

Nå ble det ingen alvekjole på meg til slutt, altså (overskriften til tråden er en smule misvisende nå). Jeg endte opp med noe annet ettersom det var bestillingsstopp på alvekjolene.

Gammel 18-11-08, 20:48   #93
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en nydelig fargekombinasjon! Er stoffet bestilt på Stoff og stil?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Kjempefin. Jeg har ullstoff i kjelleren, for jeg er overbevist om at jeg skal klare å sy en slik selv, men jeg tørr liksom aldri sette i gang.

Jeg har akkurat sydd meg to alvekjole-inspirerte kjoler. Det var lett og jeg er ikke veldig dreven med sying. Jeg er sikker på at du får det til.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 20:54   #94
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Det var en nydelig fargekombinasjon! Er stoffet bestilt på Stoff og stil?

Du finner de tilgjengelige fargene på www.stoffogstil.no. Jeg fant egentlig ikke helt den grønnfargen jeg var ute etter, men tror dette kan bli bra.

Gammel 18-11-08, 20:58   #95
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk Elinblu. Da er det samme type stoff som jeg har sydd mine kjoler av. Jeg kjenner et veldig behov for å herme etter deg, og sy en i samme farger som du har valgt. Den var så lekker.

Gammel 18-11-08, 21:00   #96
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempeflott kjole du får deg. Gleder meg til å se den på deg som levende modell.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:09   #97
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Takk Elinblu. Da er det samme type stoff som jeg har sydd mine kjoler av. Jeg kjenner et veldig behov for å herme etter deg, og sy en i samme farger som du har valgt. Den var så lekker.

Jeg føler meg beæret! (Og så flink som jeg har vært til å sy, da... )

Gammel 18-11-08, 21:10   #98
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kjempeflott kjole du får deg. Gleder meg til å se den på deg som levende modell.

Ja, vi får se, da - kanskje den ikke passer og jeg må selge den videre.

Gammel 18-11-08, 21:17   #99
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Elinblu

Gammel 18-11-08, 21:43   #100
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har akkurat sydd meg to alvekjole-inspirerte kjoler. Det var lett og jeg er ikke veldig dreven med sying. Jeg er sikker på at du får det til.

Det er i grunnen jeg og, men det var det å prøve å lage et mønster og faktisk klippe i stoffet. :sitter og ser på den imaginære dørstokkmila:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.