|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: :snill:-smileyen ...Etter å ha lest denne tråden, har jeg vel egentlig funnet ut at det er best å ikke bruke smiley'er overhodet i frykt for å "tråkke" noen på tærne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: :snill:-smileyen ...Hvis det eneste man gjør galt her i verden er å bruke en smiley som heter "snill" i betydningen "snill", så syns jeg det er greitt ...
![]() |
#85 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: :snill: smilyen..
Ikke bli slem mot meg heller da Ryli. Jeg har også mistolket denne smileyen, og når du har brukt den har jeg tolket den slik du har ment den.
![]() |
#86 |
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: :snill:-smileyen ...Kanskje vi snart kan konkludere med at det er vi som bruker den som snill som faktisk har rett. Begrunnelsen kan være at en feil blir ikke riktigere selv om den blir gjentatt til stadighet over lengre tid.
![]() |
#87 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: :snill:-smileyen ...
Jeg har også drept noen, men jeg tenkte at det var upassende å ta med i en smiley-diskusjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Erfaren nok
|
Jeg er åpen for alle slags avsporinger i tråder.
![]() |
#89 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forstod det sånn at det er lov med én feil, og siden du ikke har brukt |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: :snill: smilyen..Jeg bruker den som den grimasen den ser ut som. Altså litt sånn "hallo!!" med et lite smil.
![]() |
|
|