|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Nei det tar jeg i desember. Kjøkkenet tas da fullt og helt. Skap og skuffer, kjøleskap, tak og vegger. Skal opp med julegardiner. I stua lar jeg gardinene henge i år fordi de ble byttet i september. Tror jeg. Har ikke bestemt meg helt. Vasker tak, taklister og det meste i resten av huset. Skal bytte gardiner en del steder, og det blir en skikkelig rydding også. Jeg og mannen tar en del sammen, og jeg tar en del når minstemor sover. Jul skal det bli, og det skal lukte rent og pent så lenge det varer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jeg skjønner poenget 007, men ikke planer om at det er gjennomførbart. Forøvrig har vi en del av steikovnen vår som er umulig å komme til. Vi ser at det er skitt der, men den er på et lavere nivå enn resten og jeg gremmes. Kanskje du er så ekspert på å vaske ovner at du vet hvordan det kan fikses? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
Kjøp ny ovn uten krinkelkroker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi også.
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Nei, det har jeg ikke begynt med enda og kjenner jeg meg selv rett, så står jeg med hodet i vaskebøtta 2 dager før jul, resultatet er søkksliten på julaften, avflasset og tørr hud på hendene og gangsperra |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig....
![]() |
#16 |
rakkarpus
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
Jammen bevisst feilskriving er da enda verre enn ærlig "visste ikke bedre"!
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 12-11-08 kl 15:20. Årsak: Det går ikke an å klage på andres feil uten å gjøre feil selv, nei. :humre: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|