Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange har du prikket i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 21:50   #81
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange har du prikket i dag?

Tror jeg er litt ny jeg, ikke får jeg så mange men prøver å prikke en del da hehee, må vel bli "kjent" med dere så får jeg nok grønnrikker jeg også

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:51   #82
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter å ha lest tilfeldig utvalgte innlegg i matblundertråden har jeg slått til med 7 prikker på noen få minutt. Ler så jeg griner.

Gammel 18-11-08, 22:05   #83
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Etter å ha lest tilfeldig utvalgte innlegg i matblundertråden har jeg slått til med 7 prikker på noen få minutt. Ler så jeg griner.

Så det er der jeg må gå inn for å få prikker altså

Gammel 18-11-08, 22:06   #84
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Så det er der jeg må gå inn for å få prikker altså

Ja iallefall om du har en skikkelig god (dårlig) mathistorie.

Gammel 18-11-08, 22:07   #85
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Ja iallefall om du har en skikkelig god (dårlig) mathistorie.

Kommer sikkert på noen om jeg setter meg ned å tenker ja

Gammel 18-11-08, 22:27   #86
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

4 idag, men så har jeg vært lite på nett idag!

Gammel 18-11-08, 23:04   #87
Frantzen
Passiv

Standard

Én i dag, 20 denne måneden.

Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 23:14   #88
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Har prikka bare to i dag. Sjelden jeg prikker så få i løpet av en dag.

Gammel 20-11-08, 23:55   #89
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

Herlighet som dere prikker da! Hva prikker dere egentlig?.
hvordan ser dere om dere er blitt prikket , eller gir dere prikker ...?

Gammel 20-11-08, 23:57   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg faktisk prikket litt her og der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 00:00   #91
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammsen31, her.

Herlighet som dere prikker da! Hva prikker dere egentlig?.
hvordan ser dere om dere er blitt prikket , eller gir dere prikker ...?

Mener du å spørre om hvordan/hvorfor man prikker, eller hvordan man ser at man har fått prikker (eller gitt, om man ikke husker det)? Hvis det er det siste: På kontrollpanelet står det oversikt over de siste prikkene man har gitt og fått.

Gammel 21-11-08, 08:20   #92
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er skrekkelig sløv når det gjelder å prikke, så her finnes det forbedringspotensiale. Nå skal det riktignok en god del til før jeg prikker, men på dette forumet er det ikke vanskelig å finne tekster som fortjener noen små grønne.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 12:16   #93
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

Jeg fikk en prikk , tuuuuuuuuuuuuuuusen takk for den .

Men hvordan prikker jeg andre da ?.

Gammel 21-11-08, 12:21   #94
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trykker på den dingsen som ser ut som en vektskål under avataren, velger farge og skriver en hyggelig/spydig kommentar.

Gammel 21-11-08, 12:47   #95
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg glemmer bestandig å prikke. Jeg må bli MYE flinkere til det. Om jeg husker det.

Gammel 21-11-08, 12:56   #96
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

3 tror jeg at jeg har prikket i dag...Eller 2....Trur eg...

Gammel 21-11-08, 12:56   #97
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du trykker på den dingsen som ser ut som en vektskål under avataren, velger farge og skriver en hyggelig/spydig kommentar.

Siden ikke alle synes den ser ut som en vektskål, kan jeg presisere enda litt - det er denne her: man skal trykke på.

Gammel 21-11-08, 12:58   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Siden ikke alle synes den ser ut som en vektskål, kan jeg presisere enda litt - det er denne her: man skal trykke på.

Men det er den som ligner mest på en vektskål av de tre symbolene. Så det så.

Gammel 21-11-08, 12:58   #99
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men det er den som ligner mest på en vektskål av de tre symbolene. Så det så.

Å, er det bare tre symboler hos dere vanlige, altså? Jeg glemmer alltid det.

Gammel 21-11-08, 13:00   #100
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bli flinkerer til å prikke, for de få gangene jeg prøver meg så får jeg som oftest opp at jeg må prikke en hel haug med andre før jeg får prikke vedkommende. Men jeg har gitt en fin, grønn prikk i dag, altså. Og vedkommende burde føle seg beæret, for jeg er ikke mye flink til å prikke. En i dag, to i går og så må jeg helt tilbake til 12. før neste prikk ble utdelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.